Reklaminė kampanija susideda iš keturiasdešimties precedento neturinčių kadrų, įamžintų paties mados fotografijos karaliaus Mario Testino.
Nuotraukų centre – platus naujausios kasdienai skirtos kolekcijos bei „Burberry“ aksesuarų asortimentas, tarp kurių garsieji mados namų lietpalčiai, pončai, rankinės bei šalikai.
Reklaminės kampanijos veidais tapo mados pasaulio naujokai: Dylanas Brosnanas ir seserys Ruth bei May Bell kartu su britų modeliais Bella Yentob, Hayett Belarbi McCarthy, Eliza Fairbanks, Misha Hart, Liamu Gardneriu, Sol Goss, Benu Gregory ir Louie Johnson. Jaunuolių pozityvi energija bei šiuolaikiška pasaulėžiūra atsispindi ir naujojo „Burberry“ sezono nuotaikoje bei estetikoje.
Akcentu tapo pavasario ir vasaros būtinas aksesuaras – „The Rucksack“ kuprinė, skirta tiek vyrams, tiek moterims.