Jaunoji dizainerė mados ženklą „Karolės idėja“ sukūrė nuo nulio

Iš pradžių juokėsi net draugai, bet vėliau ir didžiausiems kritikams teko užsičiaupti bei linksėti galva. Klaipėdietė Karolina Kanytė, įkūrusi savo mados ženklą „Karolės idėja“, buvo atkakli: pirmą kartą prieš porą metų rimtai į rankas paėmusi adatą, jos daugiau nepaleido.

„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
„Karolės idėja“ kūryba.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Feb 5, 2016, 3:30 PM, atnaujinta Jun 9, 2017, 3:29 AM

Kelias iki mėgstamiausios veiklos Karolinai buvo vingiuotas. Meną nuo mokyklos laikų norėjusiai studijuoti merginai tėvai primygtinai siūlė rinktis kitą specialybę, tad pirmiausia ji pasirinko verslo vadybos bakalauro studijas, o vėliau – ir rinkodaros magistro studijas. Tačiau nė viena šių sričių jaunai dizainerei nekėlė entuziazmo – ne ilgai pasisukiojusi samdomuose darbuose, ji galiausiai ryžosi dar dvejus metus praleisti mokydamasi. Šįkart – siuvimo technikos.

„Seniai jutau, kad noriu piešti ir kurti... Dar vaikystėje mamai piešdavau stiliaus žurnalą – jį išsaugojo iki šiol. Tačiau pradėjusi mokytis siuvimo technikos dažnai sulaukdavau kritikos, kad iš manęs siuvėjos nebus. Dabar tai man atrodo net juokinga“, – šypsojosi dizainerė, kurios drabužių jau galima įsigyti ne viename garsiame Lietuvos mados butike.

Kurti trokštančios klaipėdietės negąsdino nei aplinkinių komentarai, nei naujų lietuviškų mados ženklų gausybė. Karolinai labiausiai rūpi apie drabužius išmanyti viską ir kiekvieną modelį į pasaulį išleisti tik patikrinus visų siūlių kokybę.

„Žinau, ką darau, puikiai suprantu, kaip siuvami drabužiai, pati kuriu kiekvieno jų konstrukciją, kruopščiai atrenku audinius. Žinau, kaip drabužis kuriamas nuo A iki Z – kuriu ne tik piešinį. Man man tai svarbu. Užtenka užmesti akį į drabužį, kad galėčiau pasakyti, ar jis gerai pasiūtas“, – kalbėjo Karolina. Apskritai siūti drabužius ir liesti audinius jai – nepaprastas malonumas.

Tad kurdama savo prekės ženklą dizainerė žinojo, kad pagrindinis jo išskirtinumas bus nepriekaištinga kokybė. „Visada naują drabužio modelį pirmiausia panešioju pati. Privalau žinoti, kokį daiktą siūlau savo klientėms. Juk išskalbus daiktą gali paaiškėti, kad audinio kokybė ne tokia, kokios tikėjaisi“, – tvirtino kūrėja.

Suvokimas apie siuvimo ir dizaino meną bei klientų poreikius Karolinai neatėjo pernakt. Iki tol buvo labai daug sunkaus darbo ir bandymų, tad itin gelbėjo jaunosios dizainerės noras kurti ir užsispyrimas.

Nieko keista, kad ir išdailintas „Karolės idėjos“ prekės ženklas atsirado tik prabėgus metams nuo rimtos kūrybos pradžios.

„Prekės ženklas atsirado labai linksmai – pamaniau, kodėl nepavadinti savo vardu? Karole mane dar mokykloje vadindavo draugai. Pats prekės ženklas atsirado tik po metų, kai supratau, kad noriu žengti rimtą žingsnį link profesionalumo. Juk estetika madoje – svarbiausias dalykas. Norisi, kad ir logotipas puikiai atrodytų, atspindėtų mano kuriamus drabužius“, – pasakojo ji.

Per tą laiką Karolina suprato, kokius modelius, koloritą labiausiai mėgsta lietuvės.

Dabar jau dvi į pasaulį išleistas kolekcijas sudaro ramių klasikinių spalvų elegantiškos suknelės, glaustinukės ir jaukūs megztukai. Dizainerės drabužiai itin patinka veiklioms merginoms ir moterims, dievinančioms universalią klasikinę eleganciją. Iš pažiūros paprastos elegantiškos Karolinos suknelės dekoruotos subtiliais akcentais, pasižymi kiek įmantresne konstrukcija ir švelniu seksualumu. Tad jos kuriami drabužiai tinka tiek pasipuošti ruošiantis į darbą, tiek po jo lekiant į kokteilių vakarėlį.

Ypač išsiskiria dizainerės kurtos glaustinukės: šiuos įvairių spalvų praktiškus drabužius ji dekoruoja siuvinėtu aukštakulniu, jau spėjusiu tapti savotišku „Karolės idėjos“ prekės ženklu.

„Man aukštakulniai – moteriškumo simbolis. Neavėdama aukštakulnių moteris taip pat nori būti graži, pasitempusi, tad ir šis siuvinėtas aukštakulnis man tapo elegancijos simboliu“, – šypsojosi dizainerė.

Drabužius ji kol kas siuva pati, bet didėjant darbo krūviui planuoja didinti komandą. Kiekvieno savo kūrinio siūles mintinai žinanti dizainerė džiaugiasi siūdama pati – retas kuris šiais laikais sugeba ne tik ant popieriaus nupiešti idėją, bet ir pats ją iki galo įgyvendinti.

Jūs taip pat ką tik įkūrėte savo drabužių, galanterijos ar aksesuarų liniją? O gal tiesiog laisvalaikiu mėgstate kurti sau ir savo draugams? Atėjo metas visiems parodyti save ir savo kūrinius! Trumpai aprašykite savo veiklą, nufotografuokite savo kūrinius ir atsiųskite viską el. paštu pramogos@lrytas.lt.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.