Feisbuke pardavę 1500 rankinių sulaukė didelės investicijos

Odines rankines gaminantis prekės ženklas „Gėda Pelėda“ praėjusius metus užbaigė džiugiomis naujienomis – jis prisijungė prie jau dešimt metų drabužių kūrimu ir gamyba užsiimančios kompanijos „First Priority“.

„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
„Gėda Pelėda“ rankinės internete sulaukė didelės sėkmės.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 1, 2016, 3:34 PM, atnaujinta Jun 5, 2017, 11:01 PM

Dvejus su puse metų „Gėda Pelėda“ rankines pardavinėjo tik „Facebook“ socialiniame tinkle, tačiau tokia praktika pasirodė sėkminga – dizainerė Kristina Lisauskė suskaičiuoja daugiau nei 1500 parduotų rankinių.

„Turint omenyje, kad dauguma pardavimų buvo vykdomi tik per asmeninius užsakymus „Facebook“ tinkle, manau, kad tai – labai įspūdingi rezultatai. Tai parodė, kad žmonės mėgsta šį ženklą, kad jis turi didelį augimo potencialą. Buvau savarankiškai dirbanti kūrėja, rūpintis tolesniu kompanijos augimu man trūko ne tik investicijų, bet ir žinių. Turėjau pasirinkti, ar mano sukurta „Gėda Pelėda“ žengs žingsnelį atgal, kad situaciją galėčiau valdyti aš pati, ar rinktis augimą, naujų partnerių paiešką, kad jie padėtų šį paukštį išskraidinti į lygį, kurio pati viena niekada nepasiekčiau“, – sakė ženklo kūrėja.

„Per dešimt veiklos metų sukaupėme daug patirties ne tik kolekcijų, bet ir prekių ženklų plėtojimo srityje, tad norėjome prisidėti prie lietuviškų mados ženklų augimo. Pastebime, kad lietuviai vis mieliau renkasi vietinių kūrėjų sukurtus rūbus ir aksesuarus“, – sakė „First Priority“ direktorė Violeta Eitutienė.

Pasirinktą prekių ženklą jie stebėjo nuo pat veiklos pradžios, o galimo bendradarbiavimo sėkmę pirmiausia išbandė organizuodami bendras laikinąsias parduotuves su „First Priority“ jau valdomu prekių ženklu „8ToGo“.

Per artimiausius metus į „Gėda Pelėda“ planuojama investuoti 150 000 eurų. Šie pinigai bus skirti prekės ženklo koncepcijai plėtoti ir plėtrai į naujas produktų kategorijas bei rinkas, taip pat elektroninei prekybai vykdyti ir prekių tiekimui optimizuoti. „Kovą vyksiančioje „Mados infekcijoje“ pristatysime naują aksesuarų kolekciją, planuojame pristatyti ir „Gėda Pelėda“ drabužių liniją. Paraleliai vyksta ir eksporto partnerių paieškos. Žinomas Švedijos prekių ženklas jau susidomėjo „Gėda Pelėda“ modeliais, deramės dėl galimybės rankinėmis prekiauti visose ženklo parduotuvėse Švedijoje ir kitose Europos šalyse“, – „Gėda Pelėda“ ir „First Priority“ susijungimo rezultatus pristatė K.Lisauskė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.