Olimpietė Vaida Žūsinaitė tapo drabužių ženklo „Meilu“ veidu

Lietuvos vardą garsinančius sportininkus esame įpratę matyti su sportine apranga, todėl net ir nedaug pakeitę įvaizdį jie gali atrodyti visiškai kitaip. Romantišku, subtiliu ir netikėtu įvaizdžiu savo draugus ir artimuosius neseniai nustebino viena geriausių šalies bėgikių, daugkartinė čempionė Vaida Žūsinaitė, sudalyvavusi vienetinių rankų darbo mezginių „Meilu“ įvaizdinėje fotosesijoje.

Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Vaida Žūsinaitė tapo „Meilu“ reklamos veidu.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2016-04-11 22:08, atnaujinta 2017-05-29 13:46

Specialioje fotosesijoje olimpietė V.Žūsinaitė – ir stilinga karjeros moteris, ir susimąsčiusi studentė, ir žavinga miesto gražuolė. Anot fotomodelio amplua išmėginusios profesionalios bėgikės, ją sužavėjo pats produktas, todėl ilgai dėl dalyvavimo tokioje fotosesijoje ji nesvarstė.

„Apsidžiaugiau, jog mane pakvietė tapti fotomodeliu, kadangi rankų darbo gaminių idėja man yra artima. Pati mėgstu užsiimti visokiais rankdarbiais – gaminu sapnų gaudykles, atvirukus. Man patiko, jog visi megztiniai yra rankų darbo, gaminami iš natūralios vilnos, kokybiškų siūlų. Kadangi pati nešiojau vieną megztuką, galiu patvirtinti, jog jie ne tik šilti, bet ir labai malonūs kūnui. Ir smagiausia, ką „Meilu“ parodė – megztinis gali būti ne vien tik šilumos funkciją atliekantis drabužis, bet ir padėti kurti skirtingą stilių.

Viešėdama Paryžiuje buvau pasiėmusi ir pristatyto prekės ženklo megztinį. Jį vilkėdama sulaukiau nemažai paryžiečių dėmesio ir klausimų. Jie domėjosi, kur įsigijau mezginį, o sužinoję, jog tai – mano tautiečių rankų darbo gaminys, buvo labai nustebinti ir sužavėti“, – prisimena V.Žūsinaitė.

Sportininkė sako, jog dažnai susiduria su stereotipu, jog megztas drabužis atrodo labai kasdieniškai, tinka nešioti tik prie džinsų, o dažnai dar ir senamadiškas: „Mane sužavėjo, jog šiuos gaminius galima drąsiai derinti tiek prie kelnių, tiek prie sijono, jie puikiai tinka pasipuošti, nes yra įdomūs ir išskirtiniai.“

Tiek prekės ženklo „Meilu“ autorių, tiek jų bičiulių noras atrodyti stilingai ir originaliai šaltuoju metų sezonu ir paskatino šio prekės ženklo atsiradimą: „Kokybiški vilnos mezginiai, skirti gyventi smagų kūrybos ir polėkio kupiną gyvenimą tiek miesto, tiek gamtos ritmu, atsirado iš meilios šilumos poreikio kūnui, noro šaltuoju metų laiku rengtis šiltai, tačiau jaukiai, ir tuo pačiu, originaliai ir stilingai.“

Prekės ženklo koncepciją puikiai atitiko fotosesijoje pozavusi V.Žūsinaitė: „Vaidos asmenybė sujungia jaukumą, išreikštą šilta šypsena, sportiško kūno grakštumą, individualaus stiliaus pojūtį – tiek skubant miesto ritmu, tiek ramiai ir plačia širdimi mėgaujantis gamtos prieglobsčiu.“

Paklausta, kaip vertina modelio darbą, V.Žūsinaitė pripažįsta, jog viskas atrodė paprasčiau nei yra iš tikrųjų.

„Žiūrint nuotraukas atrodo tikrai nesudėtingai – gražiai apsirengsi, pasidažysi, pasėdėsi, papozuosi, štai ir viskas – rezultatas yra. Fotosesija užtruko daug ilgiau nei tikėjausi, o lengva nebuvo. Jaučiausi labiau pavargusi nei po bėgimo treniruotės. Atrodo, šiuos dalykus lyginti sunku, tačiau man bėgimas yra kasdienė veikla. Net jeigu ji ir sunki, aš žinau, ko tikėtis, koks bus nuovargis. Fotosesijos metu dirba kūnas, išraiška, turi labai susitelkti, valdyti emocijas, įsijausti į skirtingas nuotaikas. Dabar tikrai nesakyčiau, jog modelio darbas yra lengvas“, – šypsosi moteris.

Nepaisant to, nuo mažens fotografuotis mėgstanti sportininkė fotosesijoje sutiktų dalyvauti ir vėl. V.Žūsinaitė liko patenkinta fotosesijos rezultatu ir savo draugų bei šeimos reakcijomis.

„Aš esu pripratusi prie savęs, todėl žiūrėdama fotosesijos nuotraukas tiesiog pamačiau save kitokiame amplua. O dauguma draugų manęs neatpažino, sakė, jog nuotraukose esu visai į save nepanaši. Galbūt taip yra todėl, jog jie įpratę mane matyti sportiškai apsirengusią, minimaliai pasidažiusią. Viena draugė netgi siuntė fotosesijos nuotrauką mano broliui, klausdama „Ar tau čia į Vaidą panašu?“ – juokiasi lengvaatletė.

Sportinę aprangą V.Žūsinaitė vadina darbine ir pasakoja, jog kaip ir kiekviena moteris, mėgsta ir pasipuošti, ir pasidažyti: „Aš vertinu natūralumą, pati sau labiau patinku, kai esu nepasidažiusi. Vis dėlto kartais norisi kasdienę aprangą iškeisti į puošnesnę, tačiau taip pat patogią ir jaukią, paryškinti veido bruožus. Dabar daugiau dėmesio skiriu stiliui, domiuosi mada, nes anksčiau save pamiršdavau, įsisukusi į treniruočių, varžybų, rutinos ritmą. Nuo mažens mėgdavau apsirengti įdomiai, atrodyti kitaip nei visi, tad ir dabar nevengiu eksperimentuoti, paieškoti įdomesnio įvaizdžio.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.