Kokiai rudeninio garderobo detalei daugiausiai pinigų skiria lietuviai?

Besikeičiantys sezonai skatina lietuvius ne tik išsitraukti šiltesnius rūbus, bet ir apmąstyti naujo garderobo biudžetą. Du trečdaliai apklaustų Lietuvos gyventojų šiais metais rudens sezono pirkiniams planuoja išleisti iki 150 eurų, o didžiąją dalį lėšų skirs rudeniniams ir pašiltintiems batams.

Tyrimo duomenimis, lietuviai daugiausiai pinigų išleidžia batams.<br>ViDa Press nuotr.
Tyrimo duomenimis, lietuviai daugiausiai pinigų išleidžia batams.<br>ViDa Press nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 7, 2016, 3:54 PM, atnaujinta May 11, 2017, 7:41 AM

Kauno „Akropolio“ inicijuotos apklausos rezultatai atskleidė, kad tiek pat lėšų lietuviai skyrė ir pavasario/vasaros sezono pirkiniams, taip sugriaudami mitą, kad žvarbūs orai skatina gerokai paploninti pinigines.

„Kiekvieno sezono pradžioje tradiciškai pagyvėja rūbų ir avalynės parduotuvės – naujausios tendencijos sudomina ne tik mados vėjų besivaikančius, bet ir racionaliai savo spintą atnaujinančius pirkėjus.

Jei prieš vasarą žmonės įsigyja daug, bet pigesnių drabužių, avalynės ir laisvalaikio prekių, tai rudenį dažniau renkasi kelias, bet kokybiškas garderobo detales, kurios pasitarnautų ir žiemą“, – pasakoja Kauno prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Ruošdamiesi rudens sezonui lietuviai daugiausiai lėšų atidėjo rudeniniams ir pašiltintiems batams (38,2 proc.), paltui, striukei ar kailiniams (29 proc.), laisvalaikio drabužiams (17, 1 proc.), oficialiai darbo aprangai (12, 3 proc.) ir kitoms smulkesnėms prekėms.

Paklausti, pagal kokius kriterijus renkasi naujo sezono pirkinius, pusė apklaustųjų patikino sudarantys reikiamų daiktų sąrašą, 41, 9 proc. dažniausiai renkasi pagal kainą, o 20, 8 proc. pirkėjų prisipažino esantys spontaniški – kai pamato patinkančią prekę, iškart ją ir įsigyja.

„Turtingesnėse šalyse įprasta pirkti urmu, impulsyviai, o kartais net nepasimatavus rūbų juos po kelių dienų grąžinti į parduotuvę. Lietuviai kitokie – jie renkasi praktiškai, iš anksto apmąsto savo išlaidas, apsiperka per didžiausius išpardavimus“, – pastebi B.Kuodytė.

Moksleivių rudens garderobui tėvai skiria šiek tiek mažiau lėšų – 40,8 proc. respondentų išleidžia iki 150 eurų, o dažniausiai skiriama suma siekia 50-100 eurų (18, 9 proc.).

Anot B.Kuodytės, didžiąją dalį moksleivio pirkinių krepšelio sudaro kanceliarinės prekės, be to, išlaidas gerokai sumažina mokyklų uniformos, todėl natūralu, kad vaikų garderobui skiriama mažiau lėšų.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.