Astos Valentaitės mėgstamiausia suknelė kabo ir Kim Kardashian spintoje

Pasaulyje puikiai žinomas ir aukštai vertinamas austrų apatinių ir viršutinių drabužių prekės ženklas „Wolford“ duris atvėrė viename sostinės prekybos centrų ir čia klientus pasitinka su naujausia 2017 metų pavasario ir vasaros kolekcija.

Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Stilistė Asta Valentaitė.<br>Pauliaus Gasiūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

Jan 23, 2017, 10:28 AM, atnaujinta Apr 11, 2017, 3:58 PM

Šio prabangaus prekės ženklo ambasadore šalyje tapo klasikos diva ir elegancijos ikona, stilistė Asta Valentaitė. Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio ši tarptautinė kompanija Astą ir pasirinko atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.

Žinoma moteris įsiamžino subtiliai seksualioje fotosesijoje, kurioje atsiskleidžia gaminių grožis, kokybė ir elegancija. Vienoje iš nuotraukų A.Valentaitė pozuoja su vyriškais marškiniais ir laisvalaikiui skirta avalyne. Kitoje savo figūrą išryškino tobulai priglundančia glaustinuke, kuri, kaip tikina gerbėjos, yra nepamainoma.

Viename iš įvaizdžių Asta pristato ir seksualumu alsuojantį apatinio trikotažo komplektą, kurį papildo žėrinčios kojinės virš kelių, puoštos smulkiais kristalais ir tobulai paryškinančios kojų grožį – niekas nepaneigs, kad šio prekės ženklo pėdkelnės Astai puikiai tinka. Ir ne tik jos. Prie kūno tarsi antra oda priglundantys apatiniai – taip pat: kadangi jie kirpti lazeriu, kontūrai yra nepastebimi ir niekada nesimato net ir per labiausiai prigludusius drabužius. Vienas mėgstamiausių Astos drabužių – kūno linijas išryškinanti „Fatal“ suknelė, kuri kabo ir realybės šou Kim Kardashian rūbų spintoje. Po šio modelio suknele Asta mielai užsideda ir kūną formuojančius apatinius: glaustinukę ar suknelę.

Tai, kad prekės ženklo gaminiai yra nepamainomi ir atostogų metu, A. Valentaitė įsitikinos poilsiaudama Šv. Bartolomėjaus saloje. Į Holivudo garsenybių pamėgtą salą Asta vežėsi dvi „Wolford“ sukneles. Pasaulinio lygio prekės ženklo gaminiai puikiai tiko saulėtų atostogų metu. Su tamsiai mėlyna suknia stilistė praleido dieną pajūryje. Štai Astos pamilta žalsva vasarinė suknelė – tikras išsigelbėjimas atostogų metu. Ji gali būti dėvima įvairiais būdais, tad tinka tiek į paplūdimį, tiek į vakarienę restorane.

„Jau daugiau negu penkiolika metų renkuosi šiuos gaminius ir nė dienos, jeigu velkuosi suknelę ar sijoną, neįsivaizduoju savo garderobo be šio prekės ženklo pėdkelnių, kurios yra kokybiškos, tobulai priglunda prie kūno, negana to, yra ilgaamžės. Nors ši kompanija jau skaičiuoja beveik septyniasdešimtus gyvavimo metus, džiugu, kas žengia koja kojon su mada ir naujausiomis technologijomis.

Kasmet asortimentas didėja, o sau patikusius gaminius čia ras net ir patys išrankiausi klientai. Apie šį prekės ženklą žinau nuo A iki Ž, tai man mielas ir artimas prekės ženklas, todėl vos gavusi pasiūlymą iš karto sutikau tapti jo ambasadore. Dalis gaminių – nepavaldūs laikui ir metai iš metų išlaiko nepakitusią dizaino liniją, o kiti – modernūs, minimaliai dailinti detalėmis. Pasirinkimas nuolat didėja, gaminiai puikiai dėvisi ir labai lengvai derinami prie įvairių drabužių ansamblių.

Būdama stiliste pastebėjau, kad Lietuvoje moterys vis dar sunkiai geba tinkamai priderinti pėdkelnes prie aprangos, todėl jaučiu pareigą jas išmokyti tai daryti. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks prie bet kokio garderobo tinkamas pėdkelnes, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą“, – įsitikinusi Asta Valentaitė.

Kokybė, nepriekaištingas dizainas, lengva priežiūra, patogumas ir subtili prieinama prabanga – visa tai jau daugelį metų – nuo pat įkūrimo 1950 metais – neatsiejami nuo šio prekės ženklo. Ši kompanija ypač vertinama būtent dėl Europoje gaminamos produkcijos, kuri prie kūno priglunda lyg antra oda: pėdkelnių, apatinio trikotažo, kūną formuojančių apatinių ir viršutinių drabužių – čia moterys apsirengs nuo galvos iki kojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.