„Stengiuosi neabsoliutinti nei vienos tendencijos, drabužio ar aksesuaro, kaip ypatingai privalomo turėti, nes manau, kad tai daro madą pernelyg diktatorišką. Visų pirma gerai išvaizdai stiprią įtaką turi mūsų emocijos, todėl nesvarbu, ką vilkime, kur einame ar ką darome, kasdien svarbu ieškoti įkvėpimo – tai, kas pralinksmina ir priverčia juoktis. Žinoma, šviežumo išvaizdai suteikia įvairios detalės, drabužiai, kurios atkreipia dėmesį“, – sakė A. Samoilenko. Pasak jo, šį pavasario-vasaros sezoną tai padaryti padės kas nors ryškiai rožinio. Tai gali būti skarelė ar raktų pakabukas, o jei drąsos užtenka – pilnas švarko ir kelnių kostiumas.
„Marškinėliai su užrašais ar logotipais – tendencija, kurią pradėjo pasaulio mados sostinių gatvės stileivos ir kuri greitai prigijo. Tokio tipo marškinėliai lengvai atranda vietą tiek po klasikiniais kostiumais, tiek derinami su laisvalaikio apranga. Visada madingi džinsai šį sezoną šviesūs, žydri, tiesaus kirpimo, neapsiūtais galais. Tiek prie jų, tiek prie kitų laisvalaikio ar net darbo drabužių dera lyg iš devyniasdešimtųjų atkeliavę balti, šviesūs sportiniai bateliai“, – vardijo A. Samoilenko.
Jo teigimu, šį pavasarį madai neabejingos moterys visą savo gyvenimą turi sutalpinti į mažą ir ryškią rankinę ar kuprinę – būtent minimalistinės, dailios rankinės karaliauja šio sezono galanterijos kolekcijose. Kalbėdamas apie spalvų gamą, Artūras vardijo ryškiai rožinę, skaičiai žalią ir visam spalvų orkestrui diriguojančią raudoną. Pavasarį-vasarą, kai natūraliai daugiau šviesos, savo pozicijų neužleidžia balta, taip pat – pastelinės spalvos: rausva, gelsva, žydra.
Pasak A. Samoilenko, pavasarį gausu ir raštų – šviesių, įvairaus smulkumo langelių, gėlių, taip pat šiltojo sezono klasika tapusių dryželių. Pastarieji kėlė nelengvą užduotį Artūrui įrengiant pavasario mados tendencijas pristatančias saleles prekybos ir pramogų centre „Ozas“. „Norėdamas perteikti vieną ar kitą tendenciją, stengiausi jos nemaišyti su kita. Pavyzdžiui, jeigu tendencija yra dryžiai – jie derinami su dryžiais, čia negali atsirasti nedryžuotų drabužių. Be to, jie turi derėti ir sukurtame derinyje. Todėl ne kartą teko išvaikščioti ir išnagrinėti visas parduotuvių lentynas ir kampelius, kad atrasčiau būtent tai, ko ieškau“, – sakė stilistas.
Kitas iššūkis, su kuriuo susidūrė A. Samoilenko, – į saleles sutalpinti įvairius darbus dirbančioms, skirtingo gyvenimo būdo ir požiūrių moterims skirtus derinius. „Kurdamas siekiau parodyti įvairioms progoms ar situacijoms tinkančius drabužius. Pavyzdžiui, salelėje, kurioje pristatomi tik dryžuotų audinių drabužiai, galima rasti derinį į darbą, laisvalaikiui ar šventei“, – sakė A. Samoilenko. Jis įkvėpimo semiasi iš žinomų dizainerių, mados namų, pasaulinio garso stilistų, žinomų žmonių, po kurių madingą kasdienybę galima pasižvalgyti ir jų naujienas sekti vos įsijungus socialinius tinklus.