Pristatyta menininko Algio Kriščiūno marškinėlių kolekcija

Šią savaitę Lietuvoje pristatyta išskirtinė sporto ir laisvalaikio prekės ženklo „Audimas“ ir garsaus fotografo bei menininko Algio Kriščiūno marškinėlių kolekcija. Ryškūs ir intriguojantys menininko paveikslai pirmą kartą tapo penkių ribotos marškinėlių kolekcijos piešiniais. Kolekcijoje su „charakteriu“ – įprasti sportiniai marškinėliai tapo savotiškais meno kūriniais, provokuojančiais nepatogiems klausimams ar pašiepiančiais kasdienybę.

Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

May 5, 2017, 12:04 PM, atnaujinta May 5, 2017, 12:11 PM

„Šių penkių riboto leidimo marškinėlių kolekciją kūrėme žmonėms, kurie yra panašūs į mane. Tiems, kuriems sportas nėra pagrindinis gyvenimo užsiėmimas, tačiau aktyvus gyvenimas ir pozityvus mąstymas yra svarbiausi dalykai. Kiekvienas paveikslas pristato skirtingas istorijas, skatinančias neužsisėdėti vietoje ir gyventi spalvingus gyvenimus“, – tikina menininkas.

„Audimo“ prekės ženklo verslo vykdomosios direktorės Vestos Krungolcienės teigimu, drabužiai, skirti aktyviam laisvalaikiui, neturi būti pilki ir nuobodūs.

,,Sukūrėme kolekciją, skirtą žmonėms mylintiems meną ir stilių. Mūsų idėjos išpildymui matėme tik menininką Algį Kriščiūną, kuris savo darbais akcentuoja pozityvumą ir nuotykių kolekcionavimą. Jis, kaip ir mes, skatina žmones nebijoti savo idėjų, ragina juos būti ryškiais ir išskirtiniais“, – teigia V.Krungolcienė.

Marškinėlių istorijos kviečia nesibučiuoti per akvalangą, bet būti išprotėjusiais genijais

Pasak garsaus menininko visi jo paveikslai kviečia susimąstyti, o dažname jų žmonės gali pamatyti savo atspindį. Nuo dabar A. Kriščiūno darbai ne tik gali puošti namų interjerus, bet ir padėti išreikšti save, kuriant išskirtinį stilių.

„Nors kiekvienas paveikslas, atspaustas ant marškinėlių, iššaukia skirtingas emocijas ir pasakoja skirtingas istorijas, visos jos skatina gyventi spalvingus gyvenimus. Pavyzdžiui, marškinėliai su žymiu siurrealistu Salvadoru Dali kviečia nebijoti būti truputį išprotėjusiais, visuomet daryti tai, kas šauna į galvą, juk patys didžiausi genijai taip darė. O marškinėliai pavadinimu ,,Marso kronikos“ kalba apie keliavimą ir primena, jog pasaulis nėra vien tik Vilnius, Radviliškis, Klaipėda ar Lietuva. Ir tai net ne žemė, o daug daugiau, negu galima įsivaizduoti“, – kūrybinėmis idėjomis dalinasi A.Kriščiūnas.

Kurdamas paveikslus marškinėlių kolekcijai, garsus menininkas A. Kriščiūnas palietė ir daugiau gyvenimiškų temų. 

Svajoklius jis skatina nebijoti savo svajonių ir „skristi radiatoriniais sparnais“, nors visi aplinkui sako, jog tai neįmanoma. O neišsemiamą žmonių santykių temą perteikia kaip bučiavimąsi per akvalangą, motyvuodamas tuo, kad pats brangiausias dalykas, kurį gali gauti gyvenime – kito žmogaus artumas. O pats didžiausias stebuklas yra sugebėjimas atsiverti kitam žmogui ir kai jis atsiveria tau. 

Fotografo teigimu, kiekvienas žmogus žiūrėdamas į paveikslus gali įžvelgti skirtingą jų prasmę. 

Marškinėlių piešinius išrinko žmonės

Kalbėdama apie spalvotą ir svajingą marškinėlių kolekciją, „Audimo“ atstovė V. Krungolcienė pabrėžia, kad dizainus, kuriuos norėjo pamatyti prekyboje, išrinko patys žmonės. 

„Socialiniame tinkle pristatėme net 8 A. Kriščiūno piešinius ir stebėjome žmonių reakcijas ir komentarus. Balsavimo būdu iš pristatytų 8 variantų buvo išrinkti 5, daugiausiai simpatijų ir dėmesio sulaukę piešiniai“, – pasakoja V. Krungolcienė.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.