Landsbergis pristatė kolūkio mados įkvėptą kolekciją

„1988–ieji kiekvienam turi skirtingą reikšmę. Vieniems tai Perestroika, kitiems – Seulo Olimpiada ir Sąjūdžio gimimas, tretiems – jų gimimo metai ir tėvų nuotraukos bepradedančių griūti kolūkių fone“, – tikina naujo prekės ženklo „1988“ kūrėjai, debiutavę savaitgalį vykusiose „Šiaulių naktyse“.

 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
 Kolekcijos akimirka.<br> D.Kuprytės nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Lrytas.lt

Aug 28, 2017, 9:01 AM, atnaujinta Aug 28, 2017, 9:41 AM

Trijulė savo veidų neatskleidžia – su spauda bendrauja kaskart kitas, po beždžionės kauke besislepiantis ir Landsbergiu prisistatantis asmuo.
Paklausti, kodėl būtent Šiauliai, ne Ryga ir ne Vilnius, mat „1988“ yra bendras Lietuvos ir Latvijos kūrėjų projektas, dizaineriai tikina, kad premjeros vieta pasirinkta ne atsitiktinai.

Kolekcija siūta Šiauliuose. Šį faktą net ant etikečių privalėjome įamžinti. Be to, šiųmetinės „Šiaulių naktys“ įkvėptos Rimanto Kmitos knygos – „Pietinia kronikas“, visas renginio konceptas pastatytas ant devintojo dešimtmečio kultūros, madų, ikonų ir, žinoma, gezų, manome, kad apie geresnę vietą startuoti su treningų linija ir pasvajoti negalėjome“, – tikina ir vieną po kitos beria padėkas visiems savanoriams ir žmonėms, prisidėjusiems prie to, kad kolekcija išvystų dienos šviesą per nepilną mėnesį.

Devintojo dešimtmečio ikonų nemažai ir pačioje kolekcijoje: sportinius marškinėlius puošia Terminatorius ir Van Damas, cigarečių  „Kastytis“ ir „Kosmosas“ pakeliai, pats prekės ženklo logotipas primena legendinį leidyklos „Šviesa“ berniuką, tik be kuprinės ir su treningais, modeliai avėjo „1988“ prekės ženklu pažymėtus inkariukus, kurių dalis nutaškyta kraują imituojančiais dažais.

– Kokios buvo žmonių reakcijos?

– Buvome sutikti labai šiltai ir džiaugiamės gavę progą pakeliauti laiku. Nepažįstami žmonės pasakojo savo istorijas apie pirmąsias surūkytas cigaretes, „po blatu“ iš Rytų Vokietijos parvežtus treningus ir veiksmo filmų herojų lipdukus, kuriuos lygintuvais lipindavo ant marškinėlių. Tiesą pasakius, buvome nustebinti absoliutaus pozytivumo.

– Kodėl nustebinti? Baiminotės, kad atsiras tokių, kurie kaltins sovietizmu ir Baltijos šalims itin sunkaus laikmečio romantizavimu? 

– Šiek tiek. Bet mes nieko neromantizuojame ir nesiunčiame jokios žinios – tą žinią kiekvienas susikuria savą. Mes tiesiog naudojame praeities simbolius, o prasme juos užpildo patys žmonės.

– Ar pirmosiomis dienomis išaiškėjo kolekcijos favoritai?

– Daugiausiai emocijų iššaukė unisex marškinėliai „Kosmosas“ ir „Kastytis“, daugiausiai juoko – džemperiai su R.Kmitos knygoje vartota ikoniška fraze „Balius baigtas, XXXXXX namo“, na, o tamsiai mėlyni ir raudoni treningai, kuriuose įprastas juosteles pakeičia juostelės su tautiniais motyvais, buvo išgirti tiek gatvės praeivių, tiek mados profesionalų.

– Kodėl 1988, o ne, tarkim, 1991?

– Visi trys šio ženklo kūrėjai gimę 1988-aisiais. Tad čia greičiau sutapimas nei magija.

– Per spaudos konferenciją Šiauliuose, per kolekcijos pristatymą ir dabar jūs – su beždžionės kauke ir prisistatote tiesiog Landsbergiu...

– Taip, vieno iš kūrėjų pavardė Landsbergs. Pamanėme, kad ji lengvai perskaitoma ir tariama tiek lietuviams, tiek latviams, tiek anglakalbiams. Tikime, kad už mus turi kalbėti rūbai, tad kuris mūsų slepiasi po kauke, visiškai nesvarbu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.