Supermodelio Heidi Klum ir prekybos tinklo „Lidl“ moteriškų drabužių kolekcija „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ pirmąkart pristatyta viešai. Vietoje klasikinio podiumo pasirinktos interaktyvios prekybos centrą primenančios dekoracijos, kūrybiškai ir žaismingai priminusios „Lidl“ ištakas. 2 valandų trukmės pristatymo metu Heidi Klum ir 35 manekenių pristatė 84 kolekcijos kūrinius, nuo leopardo kailio rašto pusbačių iki žvyneliais siuvinėtų švarkelių bei odinių striukių. Skirtingi įvaizdžiai atskleidė kolekcijos drabužių kombinacijų įvairovę.
„Nėra geresnės vietos ir geresnio meto pristatyti mūsų tarptautinę kolekciją, nei Niujorke vykstanti mados savaitė. Žengėme į kitą mūsų partnerystės su Heidi Klum etapą ir džiaugiamės artėjančia kolekcijos pardavimo pradžia, kuri numatyta rugsėjo 18-ąją“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.
Transliavo ir internetu
Renginys, kuriame dalyvavo daugybė garsenybių, tarp jų – mados žurnalistė Nina García, dizaineris Zac Posen und modelis Shaun Ross, įvairių šalių socialinių tinklų žvaigždės bei žinomi mados pasaulio atstovai, leido susieti Niujorko mados pasaulį ir „Lidl“ principą „Mada visiems“. Pristatymas paskatino svečius aktyviai įsitraukti į jo programą ir dalytis akimirkomis bei įspūdžiais socialiniuose tinkluose.
Be kolekcijos pristatymo, dar viena renginio kulminacija tapo asmeninė Heidi stiliaus zona. „Stebuklingame veidrodyje“, paslėptame už šaldytuvo durų, Heidi Klum sukomponuoti nepriekaištingus „Heidi & The City“ įvaizdžius trims renginio viešnioms ir pažėrė asmeninių stiliaus patarimų.
„Tai buvo nuostabi pradžia. Renginio vieta, Niujorkas, šou, svečiai – viskas derėjo tarpusavyje. Didžiuojuosi savo naująja kolekcija, – emocijų neslėpė dizainerė. – Pagaliau pristatėme madą, kuri tinka kiekvienai moteriai. Esu labiau nei laiminga.“
Visi, kas neturėjo galimybės asmeniškai dalyvauti renginyje, galėjo stebėti tiesioginę jo transliaciją „Facebook“ socialiniame tinkle. Ją komentavo britų mados ekspertė Louise Roe. Daugiau kaip 20 mln. „Lidl“ sekėjų „Facebook“ tinkle 20 val. Centriniu Europos ir 21 val. – Lietuvos laiku galėjo virtualiai sudalyvauti įspūdingame pristatyme. Visą transliacijos įrašą netrukus bus galima peržiūrėti „Facebook“ profilyje www.facebook.lt/lidllietuva bei interneto svetainėje www.letswow.com/fashionshow.
Prekyboje – po savaitės
Nuo rugsėjo 18 d. „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City-Kollektion“ kolekcijos drabužiais bus prekiaujama 30 „Lidl“ parduotuvių Lietuvoje.