Šalta mada: ekscentriškiausių tendencijų metas Lietuvoje

Ruduo bei žiema – naujausiomis tendencijomis kvepiantis metas. Po karštų vasaros dienų nerti į šiltą madą stileivoms yra stipriai įpareigojanti, bet maloni užduotis. Ekstravagancijos nestokojančias tendencijas kasmet vis drąsiau į savo drabužines įsileidžia net tik mados besivaikantys gatvės stiliaus mėgėjai, bet ir subtilumą, klasiką mėgstantys lietuviai.

Šalta mada: ekscentriškiausių tendencijų metas Lietuvoje<br>R.Jarmalienės nuotr.
Šalta mada: ekscentriškiausių tendencijų metas Lietuvoje<br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
„Nicolo Ferretti“ prekės ženklas Lietuvoje. <br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
 Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka.<br>R.Jarmalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

2017-11-16 20:18, atnaujinta 2017-11-16 20:23

Damos į spintą įsileidžia mados sostinių sudiktuotas tendencijas, kurios vis dažniau atgyja iš senų laikų, o vyrai, nors ir pamažu, bet savo kasdieniam stiliui suteikia naujovių. Vienas svarbiausių šaltojo sezono aprangos akcentų – batai. Avalynė deriniui suteikia išskirtinumo, gali manipuliuoti skirtingais stiliais. Dizaineriai šių metų rudens – žiemos sezonams prikėlė senų tendencijų vėjus, kuriems suteikė naują, ekscentrišką charakterį.

Tendencijų besivaikančių stileivų širdis šį sezoną papirks avalynės tinklo „Ageseta“ valdomas prekės ženklas „Nicolo Ferretti“. Drabužinėse vietą atras net keli šio sezono mados saldėsiai, nutiesiantys kelią į rudens mados olimpą.

Aprangai sutviskėti reikia nedaug – svarbiausia žinoti įrankius, kuriuos įvaldžius gatvių šaligatviai taps mados podiumu. Stiliaus manipuliacijų įrankiai yra spalvos, medžiagos bei detalės.

Sezono įrankiai

Šį sezoną kaip niekad ryškiai šviečia balta spalva. Kai miestą aptraukia tamsa, mada tokiu būdu nušviečia ir atgaivina drabužines. Balta neturi atspalvių ir tonų, tad puikiai dera su daugeliu spalvų. Drąsesnės stileivos į gatves žengs apsiavę baltą matinių batų porą, o kiek kuklesnės kaukšės bateliais su baltos spalvos detalėmis.

Rudens – žiemos sezonas bus pilnas nekasdienių kontrastų, tad baltai spalvai paaštrinti tiks tamsiai raudonas tonas. Neįmanoma suklysti derinant to paties atspalvio batus bei aksesuarus.

Drąsiausias šio sezono įrankis – metalo atspalviai. Jie tampa tikrais aprangos lyderiais, sukuriančiais kosminį stilių gatvėje. Stileivos šią tendenciją nedrąsiai aukština jau nuo vasaros, tačiau šaltąjį sezoną nors subtilią metalo detalę turėtų įtraukti net madai abejingiausias žmogus.

Avalynės tinklo „Ageseta“ procesų valdymo vadovas Mantas Juotka visgi pasakoja, kad lietuviai spalvų taip drąsiai neprisileidžia.

„Specialiai progoms žmonės mėgsta pirkti įvairius batus, tačiau dažniausia jie renkasi lengvai pritaikomą stilių, juodą spalvą. Tai yra populiariausias variantas“, – sakė „Agesetos“ procesų valdymo vadovas M.Juotka.

Kalbant apie batų stilius, moterims ir vyrams šis sezonas atlaidus ir dosnus. Mada atnešė patogias, bet ekscentriškumo nestokojančias tendencijas. Kol nėra sniego, sportiniai bateliai gali tapti kiekvienos moters spintos akcentais. Vertėtų pamiršti įsitikinimą, kad tokio tipo batai tinka tik laisvalaikiui – „Nicolo Ferretti“ sportbačiai pasipuošė karoliukais, nėriniais, blizgučiais ir netgi paaukštintu padu. Tokie stiliaus perlai pasirodė ant mados sostinių podiumų ar net raudonojo kilimo.

Tendencijomis dosnus sezonas padovanojo damų širdis papirksiančiais batais. Baikerio stiliaus auliniai šį sezoną tiks net ir išrankiausiai, mat šio stiliaus batai bėgant laikui subrendo pokyčiams.

„Nicolo Ferretti“ sukūrė subtiliomis detalėmis puoštus baikerio stiliaus batus, kurie tiks netgi prie suknelių. Kiek grubesnių batų mėgėjų drabužinėje vietą atras suvarstomi auliniai.

Viso pasaulio moterų pamėgti smailianosiai grįžo. Tik šįkart jie turi atsvarą ir juos papildė storas kulnas. Moterų laimei, tokie aukštakulniai ne tik itin patogūs, bet ir suteikia grakštumo siluetui. Jie puikiai tinka progoms, išpildys vakarinę rudens aprangą.

Kailis ne tik šildo, bet ir puošia. Žiemą kailiais puoštų batų tendencija pasaldins aprangą. Spalvų čia nereiktų bijoti – vertėtų pamiršti tamsius tonus ir prisijaukinti raudono vyno ar samanų spalvą.

Kaip kojinės apglundantys batai yra reikalingiausia šio sezono pora. Ši tendencija madą užklupo staiga ir netikėtai, be įžangų ar prisistatymų, tad vertingiausia ir yra išnaudoti staigų jos populiarumą.

Vyriški mados tinklai

Vyriškos mados tendencijos kasmet vis drąsėja, nors moterų pilotažo dar nepasivijo. Šį sezoną vyrai daugiausia džiaugsis „pagardinta“ klasika, kuri tiks ir oficialioms progoms, ir kasdienai. Klasikinę juodą keičia ruda bei tamsiai mėlyna.

Sportinio tipo batai taip pat ras vietą lentynoje. Toks stilius papuoš netgi ir klasikinio tipo batus ir juos pavers universalesniais.

„Lietuvoje vyrai dažniausiai renkasi klasiką, moterys čia yra drąsesnės. Klasika lieka tokia pati, nors jau bandoma nutolti žaidžiant spalvomis – mėlyna, ruda. Klasikiniai vyriški batai turi netgi sportinių elementų, tarkime, derinant baltą guminį padą su melsva oda“, – sakė M.Juotka.

Vyrų batų tendencijose batai kiek paūgės ir atšalus orams sušildys. Auliniai suvarstomi batai vėl grįžta, tačiau šįkart jų „Nicolo Ferretti“ pristatė ir klasikinių, ne tik laisvalaikio stiliaus. Tokie batai tiks einant į darbą ir netgi prie kostiumo.

Prekinį ženklą „Nicolo Ferretti“ valdo UAB „Ageseta“, šiemet švenčianti 20 metų jubiliejų. Įmonė taip pat valdo plačiai Lietuvoje žinomus „A&G” bei „Rieker“ prekinius ženklus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.