Tačiau vis tik svarbiausia tendencija šį sezoną – savas stilius. Ir kurtas ne derinant skirtingus prekės ženklus pagal savo norus, o prisiderinant prie mados namų stilistikos. Taigi „Gucci“, „Balenciaga“ ar „Dolce & Gabbana“ stilius – taip šį sezoną vardinamos mados kryptis. O jas vienija vienas bendras bruožas – savo prekės ženklo aukštinimas.
Laikotarpis, kai dizaineriai norėjo nustebinti ir bandė iš naujo atrasti save – jau praeitis. Dabar gi visi atsigręžė į savo šaknis.
Prieš metus prasidėjusi „logomanija“ (logotipų akcentavimas rūbuose ir aksesuaruose) šį sezoną pasiekė kulminaciją. Ir jei prieš penkerius metus buvo didžiausias netaktas nešioti rūbą, kurio gamintoją smalsi bičiulė atpažįsta iš tolo, šiandien viskas atvirkščiai.
Mados namai grįžo į dešimtąjį dešimtmetį, iš kurio sugrąžino ne tik ant juosmens nešiojamas pinigines-rankines, sportines kelnes su juostomis, bet ir garsų bei tiesmuką savęs reklamavimą. Rėksmingas logotipas – madingo daikto privalumas.
„Logomaniją“ mados namai sustiprino išryškindami savo braižą. Tad „Burberry“ langeliai, „Versace“ medūzos, „Roberto Cavalli“ gyvūnų raštai šį sezoną ne riebus minusas, o didelis pliusas.
Daugiau mados tendencijų bei ryškiausių mados asmenybių istorijų – naujame žurnale „Stilius plius“.