Svarbiausios mados tendencijos pagal „Aprangos“ grupės atstovę

Svarbiausias mados tendencijos įvadina „Aprangos“ grupės prestižo tinklo pirkimų vadovė Vilma Mačianskaitė.

 AP nuotr.
 AP nuotr.
 Logotipo akcentavimas – bene dažniausiai ir aiškiausiai pastebima mados tendencija, jau besitęsianti nuo 2017 metų ir pereinanti į 2018-ųjų pavasario ir vasaros sezoną.<br> AP nuotr.
 Logotipo akcentavimas – bene dažniausiai ir aiškiausiai pastebima mados tendencija, jau besitęsianti nuo 2017 metų ir pereinanti į 2018-ųjų pavasario ir vasaros sezoną.<br> AP nuotr.
Sezono populiariausiais galime vadinti Balenciaga sportinius batelius. <br> AP nuotr.
Sezono populiariausiais galime vadinti Balenciaga sportinius batelius. <br> AP nuotr.
 Sezono populiariausiais galime vadinti Balenciaga sportinius batelius.<br> AP nuotr.
 Sezono populiariausiais galime vadinti Balenciaga sportinius batelius.<br> AP nuotr.
Kojinės, kojinės, kojinės – nešiojamos su basutėmis, mokasinais, sportiniais batais ar netgi šlepetėmis.<br> AP nuotr.
Kojinės, kojinės, kojinės – nešiojamos su basutėmis, mokasinais, sportiniais batais ar netgi šlepetėmis.<br> AP nuotr.
 Neatsiejamas stiliaus akcentas – rankinė-diržas.<br> AP nuotr.
 Neatsiejamas stiliaus akcentas – rankinė-diržas.<br> AP nuotr.
 Naujas sezonas stebina spalvų lavina.<br> AP nuotr.
 Naujas sezonas stebina spalvų lavina.<br> AP nuotr.
 Naujas sezonas stebina spalvų lavina.<br> AP nuotr.
 Naujas sezonas stebina spalvų lavina.<br> AP nuotr.
Ant podiumo dominavo gėlės ir langeliai.<br> AP nuotr.
Ant podiumo dominavo gėlės ir langeliai.<br> AP nuotr.
Poparto raštai.<br> AP nuotr.
Poparto raštai.<br> AP nuotr.
 Kolekcijose naudojami itin sudėtingos ir modernios medžiagos – su šlapio audinio, gumos efektu, plastiku dengtas poliesteris (plastikas dominuoja ir kalbant apie aksesuarus), permatomi drabužiai ir aksesuarai.<br> AP nuotr.
 Kolekcijose naudojami itin sudėtingos ir modernios medžiagos – su šlapio audinio, gumos efektu, plastiku dengtas poliesteris (plastikas dominuoja ir kalbant apie aksesuarus), permatomi drabužiai ir aksesuarai.<br> AP nuotr.
 Kolekcijose naudojami itin sudėtingos ir modernios medžiagos – su šlapio audinio, gumos efektu, plastiku dengtas poliesteris (plastikas dominuoja ir kalbant apie aksesuarus), permatomi drabužiai ir aksesuarai.<br> AP nuotr.
 Kolekcijose naudojami itin sudėtingos ir modernios medžiagos – su šlapio audinio, gumos efektu, plastiku dengtas poliesteris (plastikas dominuoja ir kalbant apie aksesuarus), permatomi drabužiai ir aksesuarai.<br> AP nuotr.
 Vyrauja 9-ojo dešimtmečio tematika, kurios geriausias atspindys – tėvų sportiniai kostiumai.<br> AP nuotr.
 Vyrauja 9-ojo dešimtmečio tematika, kurios geriausias atspindys – tėvų sportiniai kostiumai.<br> AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

Apr 16, 2018, 12:22 PM

1. Logotipo akcentavimas – bene dažniausiai ir aiškiausiai pastebima mados tendencija, jau besitęsianti nuo 2017 metų ir pereinanti į 2018-ųjų pavasario ir vasaros sezoną. Skirtingų prekės ženklų logotipas pateikiamas pačiais įvairiausiais pavidalais: ryškus, rėksmingas – per visa gaminį, pasikartojantis kaip raštas, netikras – pašiepiantis prekių ženklų padirbinėtojus, kaip grotažymė, naudojama socialiniuose tinkluose norint išreikšti savo požiūrį ir nuomonę.

Logomanija persikelia ir į aksesuarų sritį. Logotipas tiesiog privalomas visur – ant akinių (netgi ant jų stiklo, pavyzdžiui, Balenciaga), diržų, rankinių, šalikėlių, beisbolo kepuraičių, plastikinių krepšių.

2. Sezono populiariausiais galime vadinti Balenciaga sportinius batelius. Garsiųjų jų „Speed Trainer“ kedų-kojinių atitikmenį jau sugebėjo pagaminti net ir greitosios mados prekės ženklas Zara. O štai naujieji Balanciaga sportiniai bateliai „Triple S“ turėtų atsidurti karščiausiomis mados tendencijomis besidominčios moters spintoje. Šie žymieji sportbačiai jau gaminami taip, kad iškart atrodo kaip gerokai panešioti. Na, ir žinoma kojinės, kojinės, kojinės – nešiojamos su basutėmis, mokasinais, sportiniais batais ar netgi šlepetėmis.

3. Neatsiejamas stiliaus akcentas – rankinė-diržas. Būtent šis aksesuaras tampa pagrindine sezono naujove ir yra nešiojamas tiek ant liemens, tiek permestas per petį.

4. Naujas sezonas stebina spalvų lavina – dizaineriai iš naujo peržiūrėjo „Pantone“ spalvų paletę ir ant podiumų perkėlė pulsuojančias skaisčias spalvas. Viena iš tokių spalvų, pradžioje daugeliui sukėlusi didelę nuostabą, o vėliau vis labiau ėmusi dominuoti visose kolekcijose, – ryški violetinė. Svarbios šį sezoną buvo ir raudona, rožinė spalvos bei raudonos ir rožinės spalvų deriniai. Tiesa, nenusileido ir pastelinių spalvų paletė – švelni alyvinė, žalsva, pieno spalva.

5. Audinių raštai. Ant podiumo dominavo gėlės ir langeliai. Prekės ženklas Emporio Armani, visada išsiskiriantis savo kuriamais audinių raštais, šį sezoną pasiūlė pasinerti į vandenų gelmes – kolekcijoje dominavo raštai su žuvimis, krabais, jūrų arkliukais. Madą kaip visada įkvėpė ir menas, o šį sezoną itin buvo juntama gatvės meno įtaka – menininko Jeano Michelio Basquiat'o mėgti įvaizdžiai (Dolce&Gabbana), grafičių raštai (Balenciaga), taip pat komiksų atvaizdai, poparto raštai (Versace naudojo Andy Warholo atspaudus).

6. Kolekcijose naudojami itin sudėtingos ir modernios medžiagos – su šlapio audinio, gumos efektu, plastiku dengtas poliesteris (plastikas dominuoja ir kalbant apie aksesuarus), permatomi drabužiai ir aksesuarai. Prancūzų mados namai Celine pristatė skaidraus poliesterio rankines su didžiuliais logotipais, Balenciagos kolekcijoje – stulbinamai atrodantys „skraidantys“ (itin plono skaidraus, kaip šleifas skriejančio audinio) lietpalčiai, švytintys tamsoje. Prabangos neatsisakantys dizaineriai savo kolekcijose naudojo plunksnas, siuvinėjo audinius žvyneliais, naudojo karpyto audinio detales.

7. Vyrauja 9-ojo dešimtmečio tematika, kurios geriausias atspindys – tėvų sportiniai kostiumai. Tendencija, kurią pradėjo Balenciagos dizaineris Demna Gvasalia, labai sparčiai išplito ir kitų dizainerių kolekcijose. Iš kombinuotų spalvingų poliesterio audinių pasiūti per dideli sportiniai kostiumai, primenantys sovietmečio sporto stovyklose matytą aprangą. Sportinė tema dominuos šį sezoną ir netgi persikels į 2018 rudens ir žiemos kolekcijas. Madinga viskas – kostiuminės kelnės su šoninėmis juostomis, kelnės-tamprės su gumyte apačioje per pėdą, puošnūs gėlėti arba veliūriniai sportiniai kostiumai. Išplatinta ir pakelta pečių linija, pailginti, vyrišką siluetą primenantys švarkai, nešiojami su šortais, pūstos rankovės – viskas, be ko neįsivaizduotume 9-ojo dešimtmečio. Būtent šis laikotarpis atsispindi ir džinsinėse kolekcijose. Ant podiumo vyravo itin dideli džinsiniai vyriško kirpimo švarkai (lyg būtų pasiskolinti iš tėvų spintos), platūs džinsai aukštu liemeniu, garintas dėmėtas audinys arba atvirkščiai – itin švarus klasikinis neapdirbtas (angl. „raw“) džinsinis audinys.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.