Viena įtakingiausių tinklaraštininkių milijonus sužavėjo švelniu moteriškumu

Šios 30-metės paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka daugiau nei milijonas gerbėjų. Niujorke gyvenanti viena geriausių mados tinklaraštininkių, fotografė Blair Eadie neslepia: „Kartais tai tiesiog išsunkia ir klausiu savęs, dėl ko visa tai darau...“

  „Mano tėvas – kariškis, todėl nuo mažų dienų mes nuolat keliaudavome, gyvenome tai vieno, tai kito vandenyno pakrantėje. Tai privertė mane apie stilių ir drabužius galvoti ir žiemą, ir vasarą – žinau, ką reiškia visi sezonai“, – pasakojo Blair.<br> Instagram nuotr.
  „Mano tėvas – kariškis, todėl nuo mažų dienų mes nuolat keliaudavome, gyvenome tai vieno, tai kito vandenyno pakrantėje. Tai privertė mane apie stilių ir drabužius galvoti ir žiemą, ir vasarą – žinau, ką reiškia visi sezonai“, – pasakojo Blair.<br> Instagram nuotr.
 „Mano tėvas – kariškis, todėl nuo mažų dienų mes nuolat keliaudavome, gyvenome tai vieno, tai kito vandenyno pakrantėje. Tai privertė mane apie stilių ir drabužius galvoti ir žiemą, ir vasarą – žinau, ką reiškia visi sezonai“, – pasakojo Blair.<br> Instagram nuotr.
 „Mano tėvas – kariškis, todėl nuo mažų dienų mes nuolat keliaudavome, gyvenome tai vieno, tai kito vandenyno pakrantėje. Tai privertė mane apie stilių ir drabužius galvoti ir žiemą, ir vasarą – žinau, ką reiškia visi sezonai“, – pasakojo Blair.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br> Instagram nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
 Šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.<br>  ViDA Press nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

Lrytas.lt

Aug 1, 2017, 9:26 AM

Savo karjeros pradžia jauna moteris vadina 2007-uosius, kai pradėjo dirbti garsioje kompanijoje GAP. Jau po trejų metų ji visuomenei pristatė savo tinklaraštį „Atlantic-Pacific“, kuriame dalijosi mintimis ir idėjomis apie gatvės madą ir stilių. Mergina suprato, kad prekės ženklams ir drabužių kompanijoms tai daro tikrai didelį poveikį, rašo žurnalas „Stilius“.

„Dirbau San Fransiske, ir pamažėle mes su kolegomis pradėjome pastebėti, kad mados tinklaraštininkų nuomonė ar tiesiog tam tikrų drabužių nuotraukos duoda naudos kompanijai. Gatvės mada, jaunų ar itin mėgstamų žmonių stilius – kur kas didesnė reklama nei užsakomieji skelbimai su naujų kolekcijų pavyzdžiais.

Mane ši tendencija ir įkvėpė pradėti rašyti savo tinklaraštį. Nusprendžiau, kad noriu būti to dalis, – taip ir prasidėjo mano kelias. Kodėl pavadinimas „Atlantic-Pacific“? Mano tėvas – kariškis, todėl nuo mažų dienų mes nuolat keliaudavome, gyvenome tai vieno, tai kito vandenyno pakrantėje. Tai privertė mane apie stilių ir drabužius galvoti ir žiemą, ir vasarą – žinau, ką reiškia visi sezonai“, – pasakojo Blair.

B.Eadie dirbo su keliais garsiais drabužių ir kosmetikos prekių ženklais („Sephora“, „Cover Girl“, „Nordstrom“, „Gucci“, „Target“), rašė ir garsiems mados žurnalams „Elle“, „Harper’s Bazaar“, „Vogue“.

Bendradarbiaudama su kompanija „Formula X“ tinklaraštininkė sugalvojo puikų būdą, kaip pareklamuoti savo darbus. Prekės ženklui „Sephora“ nagų laką kūrusi kompanija visuomet didžiavosi, kad jų paletėje – net 250 atspalvių. Tačiau Blair šiai kompanijai pasiūlė dar tris naujas spalvas ir pavadino savo tinklaraštį atspindinčiomis frazėmis: „Pacific Haze“, „Taken by Storm“ ir „Atlantic Mist“.

„Turėjau pasiūlyti ką nors tikrai išskirtinio, ko dar nebuvo tarp jų produkcijos. Ir suteikiau savo pavadinimus. Taip moterys ir merginos, kurios nežinojo apie mano kuriamą tinklaraštį, negirdėjo apie mane, nusipirkusios nagų lako tapo mano sekėjomis ir atrado mano mintis“, – pasakojo Blair. Mados namai šią tinklaraštininkę dažnai kviečia prisidėti prie naujausias kolekcijas pristatančių leidinių kūrimo ir itin vertina jos patarimus. Be to, ji užsidirba ir rašydama rekomendacijas garsių mados namų socialinių tinklų paskyrose. Mat šios moters patarimų paiso daug gerbėjų, kurios nori būti madingos ir stilingos.

Jauna moteris savo tinklaraštyje ir socialinių tinklų paskyrose visada publikuoja tik tokias nuotraukas, kuriose – ji pati. Ji demonstruoja nepriekaištingą stilių ir įkvepia kitas merginas bei moteris taip rengtis. Dažniausiai klasikinio stiliaus drabužiais besirengianti mados dievaitė kartais nevengia ir išsišokti, o jos garderobą visuomet užbaigia ryškūs lūpų dažai bei aukštakulniai iš naujausių kolekcijų. Anksčiau Blair yra prisipažinusi, kad jos kuriamas tinklaraštis itin daug dėmesio sulaukė tik tuomet, kai jos gyvenimo partneris pradėjo kone kasdien fotografuoti jos aprangą ir dalintis nuotraukomis su sekėjais.

B.Eadie aistra madai ir nuolatinis jos tinklaraščio atnaujinimas šiandien jai leidžia jaustis išties žinomai ir populiariai. Jei Blair pasirodo su vienu ar kitu drabužiu, daugelis pasaulio moterų nori būtent tokių, mat šios tinklaraštininkės skoniu ir stiliaus pojūčiu neabejoja niekas.

Dabar ji yra tikrai svarbi mados pasaulio dalis, turinti įtakos kiekvienos kompanijos sėkmei. Jei ji pagiria drabužį ar aksesuarą – tai prekių ženklų kelias į sėkmę visame pasaulyje.

Kaip atrodo įprasta B.Eadie diena? Jauna moteris keliasi anksti ir puola prie darbų – fotografuojasi, prie kavos puodelio susitinka su prekių ženklų atstovais. Be to, kad kuria savo tinklaraštį, ji visą darbo dieną dirba kompanijoje „Tory Burch“ – yra aksesuarų padalinio direktorė.

„Čia kiekviena diena man kitokia, dovanojanti naują patirtį. Mes aptarinėjame verslo reikalus, renkame spalvas kitam sezonui, rengiame strategiją ar tiesiog diskutuojame apie mados tendencijas. Būti pardavėju visada reiškia dinamiką ir iššūkius. Mano komanda puiki, ji kasdien mane įkvepia ir skatina judėti pirmyn“, – pasakojo Blair.

Po darbo kartais ji susitinka su draugais taurės gėrimo arba vakarienės. Vis dėlto dažniausiai laiką po darbo skiria savo mylimajam Andrew. Naktimis Blair atsakinėja į elektroninius laiškus, tvarko savo nuotraukas ir rašo mintis rytojaus tinklaraščiui.

„Visa darbo diena kompanijoje ir tinklaraščio kūrimas, neslėpsiu, išsunkia. Tai nėra lengva. Kai savaitė būna itin sunki, vis paklausiu savęs, dėl ko tai darau. Pati sau ir kitiems į šį klausimą atsakau banaliai – jei degi idėja, jei tau malonu tai, ką darai, negali to atsisakyti. Noras dalintis ir aistra madai pelnė man sėkmę.

Norėdama judėti pirmyn privalau turėti entuziazmo, polėkio, noro dirbti, tačiau visada greta ir strategija, planavimas, aiški vizija“, – kalbėjo tinklaraštininkė.

Apie asmeninį gyvenimą neatviraujanti amerikietė mano, kad taisyklės atskirti asmeninius dalykus ir darbą, tinklaraštį reikia laikytis nuolat.

„Mano tinklaraštis yra apie asmeninį mano stilių ir madą. Jame nėra kalbama apie mano draugus, šeimą, mano pažiūras ar gyvenimo būdą. Jei su skaitytojais dalinčiausi savo asmeninio gyvenimo akimirkomis, greičiausiai su žmonėmis, kurių net nesu mačiusi, įklimpčiau į tokias draugystes, kad galiausiai nebetekčiau savęs.

Kita medalio pusė yra ta, kad dalindamasi itin asmeniškais dalykais neišvengčiau nepažįstamų žmonių komentarų – tiek gerų, tiek blogų. Galiu priimti nuomonę, kad sijonas, kurį segiu, bjaurus, tačiau nenorėčiau skaityti komentarų, kuriuose neigiamai vertinami mano santykiai ar vertybės. Saugau ne tik save, bet ir artimus žmones, kurie man labai brangūs.

Kiekvienas žmogus yra skirtingas. Nesmerkiu ir nekritikuoju tų, kurie dalijasi savo asmeninio gyvenimo įvykiais, net gerbiu juos už drąsą, tačiau pati pasirinkau kitą kelią“, – tvirtino tinklaraštininkė.

Prieš penkerius metus į Niujorką su gyvenimo draugu Andrew Powellu persikėlusi Blair skaičiuoja jau dešimt buvimo kartu su šiuo žmogumi metų. Andrew savo mylimajai pasipiršo prieš dvejus metus, o dabar jie jau planuoja savo tobulas vestuves.

„Mes neskubame su vestuvėmis. Jau išsirinkome žiedus, dabar dairomės vietos ceremonijai surengti. Norėjome sau duoti pakankamai laiko pasimėgauti sužadėtinių gyvenimu ir meile vienas kitam, užuot pasinerdami į skubius vestuvių planavimo rūpesčius. Šiuo metu ir aš, ir Andrew esame paskendę darbuose ir kūryboje. Be to, esame labai laimingi, kad turime laiko kelionėms, jas ir renkamės, užuot planavę savo šventę“, – šypsojosi būsimoji nuotaka.

Parengė LAURA BULVYDĖ

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.