Kaip praturtėti „YouTube“?

Viskas prasidėjo nuo to, kad Jessie Wellensas apgaule privertė savo merginą prieš kamerą suvalgyti šaukštą cinamono. Vaizdelį peržiūrėjo milijonai. Tačiau svarbiausia, kad mergina nepasielgė standartiškai – nebėgo skųstis televizijoms, neužsiundė kovotojų už visuotines visų teises drausti kitiems daryti viską. Jenna paėmė į rankas vaizdo kamerą ir apgaule prisiviliojusi besityčiojantį berną nufilmavo, kaip užvožia jam per galvą keptuve. Šį vaizdelį vėlgi peržiūrėjo milijonai, rašo žurnalas „Stilius“.

Vardinti tuos, kurie „YouTube“ kraunasi milijonus, galėtume dar ilgai, tačiau lietuvių tarp jų nedaug.
Vardinti tuos, kurie „YouTube“ kraunasi milijonus, galėtume dar ilgai, tačiau lietuvių tarp jų nedaug.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius („Lietuvos rytas“)

2015-04-18 19:45, atnaujinta 2018-01-06 11:26

Taip atsirado jo ir jos „YouTube“ kanalas, kuriame vaikinas ir mergina, keršydami vienas kitam už patirtas pašaipas, parengia dar žiauresnių ir rafinuotesnių išbandymų. Gal ateis diena, kai lazda bus perlenkta, tačiau kol porelė iš to per metus uždirba bent 223 tūkst. dolerių (o gal ir 2,2 mln.), greičiausiai abiejų jų kanalai „PrankvsPrank“ klestės toliau.

Vardinti tuos, kurie „YouTube“ kraunasi milijonus, galėtume dar ilgai, tačiau lietuvių tarp jų nedaug. Nebent daina „Šėtone, prašau" tų pinigų šiek tiek daugiau sugeneravo. Taigi klausimas, ką daryti, kad ir mes uždirbtume?

Pirmiausia, aišku, reikia sudaryti sutarti su „Google“ ir tapti turinį kuriančiu kompanijos partneriu. Tada kruopščiai apgalvoti, kokį turinį kursite, kad būtų pelningiau. Akivaizdu, kad anglų kalba bus populiaresnė negu lietuvių, o pigiai padaryta nesąmonė bent jau nepridarys nuostolių, kurie grės nutarus kurti labai rimtą laidą su aktoriais ir butaforija.

Negalima užmiršti ir svarbiausio dalyko – išmokų dydis labiau priklauso nuo reklamų generuojamos sumos negu nuo peržiūrų skaičiaus. Todėl visokių vaizdo žaidimų apžvalgos generuos mažiau pinigų negu vaizdo filmukai, kuriems kurti panaudoti populiarūs žinomų kompanijų produktai ar gaminiai. Taip, net ir tie patys žaislai. Būtent dėl to skirtumo ir galimos kanalų pajamos tokios skirtingos.

Dėl to visuomet geriau kurti teigiamą ir linksmą negu neigiamą, liūdną ar kenkiantį sveikatai turinį. Vėlgi tai palankiau reklamai. Be to, daugelis populiarių kanalų kūrėjų susiranda solidžių rėmėjų ir iš jų uždirba dar daugiau. Kaip „Will it Blend?“ kanalo kūrėjas, viską iš eilės smulkinantis trintuvu. Jį remia trintuvų gamintojas „Blendtec“, o sumaltas „iPhone“ gerokai padidina peržiūrų skaičių.

Žodžiu, tai taip paprasta, kad... Hmm, kad net neaišku, kodėl man vis dar nepavyksta padaryti nieko panašaus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.