Žilvino Grigaičio dovanų iš lėktuvų kolekcija – įspūdinga

Keliones dievinantis verslininkas Žilvinas Grigaitis (46 m.) per metus nuskrenda per 120 tūkst. kilometrų – maždaug tris kartus apskrieja Žemės rutulį. Patogumas keliaujant  vyrui – daugelio pasaulio skrydžių bendrovių VIP klientui – labai svarbi skrydžių, ypač ilgų, dalis.

 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
 Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos.<br> M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

Jul 19, 2017, 10:23 AM

Vykdamas į tolimas šalis jis netaupo avialinijų paslaugoms ir dažnai kelionę renkasi verslo klase. Ilgus skrydžius vilniečiui primena ne tik patirti įspūdžiai, bet ir lėktuvų valgiaraščiai, kitos mielos dovanos, rašo žurnalas „Atostogos. Stilius“.

Nuolat oro erdvę raižantis Ž.Grigaitis neretai girdi nuomonę, kad verslo klasė yra didelė prabanga, kuriai neverta švaistyti pinigų. Tačiau į tai verslininkas siūlo pažiūrėti kitu žvilgsniu.

„Per metus į lėktuvą lipu daugiau nei pusantro šimto kartų. Keliaudamas po Europą verslo klasę renkuosi retai.  Nėra prasmės to daryti, nes skrydžiai trunka vos kelias valandas. Per tokį laiką nepavargstu. Be to, Europos oro uostuose infrastruktūra nėra taip išplėtota kaip Azijos šalyse.

Tačiau, norint tinkamai pasirengti susitikimams su tolimajame užsienyje gyvenančiais verslo partneriais ar užsakovais, septynias ar dvigubai daugiau valandų trunkančiuose skrydžiuose privalu gerai pailsėti“, – kalbėjo daugiau nei du dešimtmečius intensyviai keliaujantis pašnekovas.

Jo teigimu, norint patogiai keliauti, reikia erdvės, krėslų, kurie išlankstomi į lovas, pakankamai vietos kojoms, asmeninio televizoriaus, pagalvės, užkloto.

„Pastaruoju metu juntama, kad kai kurios skrydžių bendrovės net verslo klientams šiek tiek mažina privilegijų, tačiau kad kelionė būtų kuo malonesnė, keliautojai vis dar lepinami staigmenomis, jiems paruošiama dovanų: šokolado, saldainių, šampano, suvenyrų, rašiklių, raktų pakabučių, laikmenų, piniginių, kojinių, pižamų, rankšluosčių, marškinėlių, asmens higienos priemonių rinkinių.

Kai kuriuose lėktuvuose dovanojama kosmetikos krepšių su itin brangių, pasaulyje puikiai žinomų prekių ženklų grožio priemonėmis:  kremu, losjonu. Jų Lietuvoje turiu sukaupęs turbūt per pusšimtį, ne mažiau suskaičiuočiau ir Australijoje, mūsų su žmona Elle namuose“, – sakė Ž.Grigaitis.

Dovanomis aviakompanijos stengiasi ne tik pamaloninti keleivius, bet ir, kaip verslininkas juokavo, išpirkti kaltę už skrydžio metu patirtus nesklandumus.

Keliautojas tikino žinantis, ko gali tikėtis nusipirkęs verslo klasės bilietą, tačiau nesklandumų pasitaiko net ir itin aukšta aptarnavimo kokybe pasižyminčių aviakompanijų lėktuvuose.

Daug skraidantis Ž.Grigaitis keliskart patyrė, ką reiškia skristi ne iki galo į lovą išsilankstančioje sėdynėje ar išgirsti, kad būtent tokio maisto, kokio jis užsisakė pirkdamas lėktuvo bilietą, nėra.

„Tokiais atvejais darbuotojai daugybę kartų atsiprašo, problemas mėgina užglaistyti išskirtiniu dėmesiu, dovanomis. Tačiau yra buvęs ir toks atvejis, kai skrendant iš Helsinkio į Singapūrą mano sėdynė visiškai neišsiskleidė, o lėktuvas buvo pilnas. Tąkart išreikalavau kompensacijos – buvo grąžinti visi už skrydį sumokėti pinigai – keli tūkstančiai eurų“, – pasakojo Ž.Grigaitis.

Verslininkas tikino, kad ilgų skrydžių metu jam labai svarbu gardus ir kokybiškas maistas.

Jau du dešimtmečius Ž.Grigaitis renka į tolimiausius planetos kampelius skraidinančių aviakompanijų valgiaraščius.

Anot Ž.Grigaičio, valgiaraštis – tarsi prisilietimas prie skirtingų šalių virtuvių.

Be to, vyrui smagu prisiminti ir palyginti, ką lėktuvuose ragavo vos pradėjęs skraidyti verslo klase, kas tiekiama dabar, stebėti, kaip kas keleri metai kinta maisto mados tendencijos.

„Nemažai skrydžių bendrovių verslo klasės keleivių maitinimui skiria ypatingą dėmesį. Maistas lėktuvuose yra gaminamas iš aukščiausios kokybės produktų, ruošiamas žinomų virtuvės šefų.

Ne kartą buvau nustebintas, kai koks nors pasaulyje garsus virtuvės šefas lėktuve ryte atneša gardžius pusryčius: ką tik iškeptą kiaušinienę, virtus Benedikto kiaušinius, šviežiai spaustų sulčių“, – sakė Ž.Grigaitis.

Maistą vyras mėgsta pasirinkti ir užsisakyti iš anksto. Tokia galimybė yra perkant bilietą. Tačiau būna, jog įvyksta sistemos klaidų ir paaiškėja, kad jo pageidaujamų valgių lėktuve nėra.

Ž.Grigaitis prisimena skrydį, kurio metu jam buvo patiektas pilotams gamintas maistas.

Lietuvis vengia mėsos, o žuvies kiekis lėktuve buvo ribotas. Todėl vienas pilotų sutiko savo lašišos kepsnį atiduoti keleiviui, o pats sukirto mėsos patiekalą.

„Yra nutikęs ir itin nemalonus nutikimas, kai nebuvo įsigilinta į mano iš anksto pateiktus reikalavimus. Negaliu valgyti ožkos sūrio, o vienas patiekalas buvo pagamintas būtent su šiuo produktu. Po vakarienės pasijutau blogai, teko griebtis vaistų. Kai išsiaiškinau, kad tai dėl sūrio, sulaukiau lėktuvo įgulos ir virtuvės vadovo atsiprašymų. Išlipant man buvo įteikti keli buteliai prabangaus šampano“, – pasakojo Ž.Grigaitis.

Vyro tikinimu, tie, kurie daug keliauja, žino, kad ilgos valandos laukiant lėktuvo oro uoste labai išvargina.

Ž.Grigaitis mielai naudojasi ir verslo klubų laukiamojoje salėje teikiamomis paslaugomis: eina į dušą, plaukioja baseine, apsilanko pirtyje ar masažo salone, pasirūpina manikiūru.

„Jeigu skrydis ilgas ir dar tenka vienąkart ar keliskart persėsti iš vieno lėktuvo į kitą, naudojuosi verslo klasės privilegijomis.

Po dušo, pirties ar atpalaiduojamojo masažo skristi kad ir devynias ar dešimt valandų nėra sunku. Į lėktuvą įlipu nusiprausęs, pailsėjęs.

Verslo klasė turi ir kitų pranašumų: išvalomi batai, išlyginami drabužiai“, – sakė verslininkas.

Yra oro uostų, kur verslo klasei skirtose laukiamosiose salėse įrengtos pramogų oazės. Pavyzdžiui, Singapūro verslo laukiamajame, kur Ž.Grigaitis lankosi bent šešis ar septynis kartus per metus, yra kino teatrai, fontanai, daugybė parduotuvių, restoranų.

Kai kurios aviakompanijos tarp jungiamųjų skrydžių dovanoja poilsį prabangiuose viešbučiuose, VIP klasės keliautojai iš oro uosto iki pageidaujamos vietos gali būti vežami išskirtinių markių automobiliais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.