Japoniškas metodas: pilvo atsikratysite ne sportu, o gulėjimu

Dėl sėdimo darbo daugelis žmonių turi stuburo problemų. Prieš 10 metų japonų gydytojas Fukucudzi sukūrė be galo paprastą ir efektyvią techniką, padedančią atsikratyti sudribusio pilvo ir sugrąžinti skeletui natūralią padėtį.

 Svarbu tiksliai, kur reikia, padėti susuktą rankšluostį.<br>123rf nuotr.
 Svarbu tiksliai, kur reikia, padėti susuktą rankšluostį.<br>123rf nuotr.
 Svarbu tiksliai, kur reikia, padėti susuktą rankšluostį.
 Svarbu tiksliai, kur reikia, padėti susuktą rankšluostį.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 27, 2018, 7:02 PM, atnaujinta Apr 23, 2023, 2:21 PM

Tereikia vos 5 minučių per dieną, ir jūsų kūno matmenys pastebimai pasikeis, talija taps plonesnė, o nugara tiesesnė. 

Pirmąkart paskelbus apie šį metodą, knyga sulaukė milžiniško pasisekimo – buvo parduota daugiau kaip 6 mln. egzempliorių. Tačiau technikos esmę galima perteikti keliais punktais:

1. Susukite iš rankšluosčio kietą volelį ne mažiau kaip 40 cm ilgio ir 7-10 cm pločio. Perriškite, kad neišsivyniotų.

2. Atsisėskite ant tvirto horizontalaus paviršiaus (minkšta lova netiks, geriau – kušetė, masažo stalas ar tiesiog ant grindų patiestas mankštos kilimėlis), pasidėkite už save susuktą rankšluosčio volą.

3. Atsargiai atsigulkite ant nugaros, prilaikydami rankšluostį taip, kad jis atsidurtų tiksliai ant juosmens, virš užpakalio. Tai labai svarbu.

4. Išskėskite kojas į pečių plotį ir „šleivai“ sulieskite pėdas – taip, kad nykščiai liestų vienas kitą, o kulnai būtų 20-25 cm atstumu vienas nuo kito.

5. Virš galvos ištieskite rankas, pasukite delnus žemyn ir sulieskite mažylius pirštus.

6. Tokioje padėtyje gulėkite 5 minutes. Atsistokite atsargiai, nes šio pratimo metu kaulai ir sąnariai šiek tiek išjuda.

Jeigu viską darysite teisingai, pajusite, kaip jūsų skeletas pradeda įgauti jam natūralią padėtį ir išsitiesia. Pilvas laipsniškai trauksis, vidaus organai užims taisyklingesnę padėtį.

Pradžioje sunku išlaikyti visas 5 minutes, todėl pradėkite nuo mažiau – 2-3 minučių.

Rezultatą pajusite jau po mėnesio. Tai nuostabi alternatyva fiziniams stuburo stiprinimo pratimams. Būtinai išbandykite šią techniką, ypač, jei neturite laiko reguliariai sportuoti. Nugara jums padėkos.

Turinys pirmą kartą publikuotas 2017 liepos 28 dieną.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.