Dietą pasirinkęs vilnietis turėjo išskirtinį tikslą – jis privalėjo priaugti svorio

Dažniausiai internete randame begalę sėkmės istorijų ir patarimų, kaip numesti svorio, tačiau kiek rečiau kalbama apie tai, kaip jo priaugti asmenims, turintiems per žemą kūno masės indeksą. Specialistų tvirtinimu, tai padaryti yra kur kas sunkiau nei atsikratyti nepageidaujamų kilogramų.

 Donatas Vaidogas.<br> Asm. archyvo nuotr.
 Donatas Vaidogas.<br> Asm. archyvo nuotr.
Mitybos specialistas, masažuotojas ir imtynių treneris Natas Akmanavičius.<br> Asm. archyvo nuotr.
Mitybos specialistas, masažuotojas ir imtynių treneris Natas Akmanavičius.<br> Asm. archyvo nuotr.
Mitybos specialistas, masažuotojas ir imtynių treneris Natas Akmanavičius.<br> Asm. archyvo nuotr.
Mitybos specialistas, masažuotojas ir imtynių treneris Natas Akmanavičius.<br> Asm. archyvo nuotr.
 Donatas Vaidogas.<br> Asm. archyvo nuotr.
 Donatas Vaidogas.<br> Asm. archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 8, 2018, 7:18 PM, atnaujinta Nov 9, 2018, 11:06 AM

Be to, labai svarbu žinoti, kad negalima vadovautis taisykle, jog priaugti svorio norintis žmogus gali valgyti ką nori ir kiek nori. Kadangi priaugti kilogramai gali pasireikšti rimtomis sveikatos problemomis, reikia maitintis sveikai ir su maistu gauti daugiau energijos negu išnaudojame.

Mitybos specialistas, masažuotojas ir imtynių treneris Natas Akmanavičius papasakojo apie vieno kliento didžiulį norą priaugti svorio ir kaip jam tai pavyko. Dabar 24-erių Donatas Vaidogas iš Vilniaus džiaugiasi puikiais rezultatais, kuriuos pasiekė neįtikėtinai greitai.

„Viskas prasidėjo nuo kliento didžiulio noro. Pradžioje jis iš tiesų buvo labai lieknas, o kaulų struktūra gana tanki. Žinoma, struktūros nepakeisi, bet turint tankius kaulus yra sunkiau priaugti svorio. Visgi su laiku Donato motyvacija tik didėjo matant, kaip sparčiai jam sekasi judėti tikslo link.

Taigi, iš pradžių padėjome subalansuoti mitybą, kuri padėtų augti raumenų masei. Donato mitybą sudarė didelis angliavandenių, baltymų bei mineralų kiekis. Vien su mityba priaugti svorio buvo sunku, todėl dar sudarėme sporto programą salėje. Sportuoti klientas turėjo 4 dienas per savaitę, kad per laisvas dienas spėtų atsigauti raumenys“, – atskleidė mitybos specialistas.

Jo tvirtinimu, Donatui buvo sudaryta sporto programa, kurioje buvo svarmenų kilnojimas ir jėgos didinimas, mat tai padeda padidinti raumens apimtį. Per dieną vilnietis turėdavo suvartoti maždaug 3600 kalorijų.

Be abejo labai svarbu tinkamai subalansuoti mitybą individualiai pagal žmogų ir jo aktyvumo lygį. Jei mityba yra taisyklingai subalansuota ir jos yra laikomasi, vitaminų ir mineralų trūkti neturėtų.

„Kažkokių konkrečių produktų nederėtų atsisakyti, bet greito maisto restoranus rekomenduojame išbraukti iš savo planų. Reikėtų nepamiršti ir vandens, jis labai reikalingas raumenims. Vis dėlto negalima išgerti per daug skysčių, nes po to kūnas kiek patinsta, todėl būna sunkiau sportuoti, jaučiasi nuovargis ir reikia daugiau ištvermės.

Labai džiaugiamės Donato pasiekimais per tokį trumpą laiką. Per 6 mėnesius jis priaugo net 21 kilogramą ne tik riebalų, bet ir raumenų masės, padidino raumenų jėgą bei išryškino juos. Klientas sakė, kad pusę metų prabėgo tarsi kelios savaitės, o rezultatas akivaizdus“, – pasidalino pasiektu tikslu imtynių treneris.

Kalbant apie proteininius gėrimus ar papildus, N.Akmanavičius nerekomenduoja vartoti cheminių medžiagų, nes tai žaloja sveikatą, gadina kepenis, todėl tereikia tik tinkamai subalansuoti mitybą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.