3 patikimi būdai kaip nepriaugti svorio ir išlikti sveikam žiemą

Artėjančios šventės, dovanų paieškos ir nuolatinis skubėjimas kelia stresą. Tai silpnina imunitetą, vargina bei gali pridėti kelis nereikalingus kilogramus. Pasak specialistų, užtenka vos trijų dalykų, kad šaltasis sezonas netaptų ligų, blogos nuotaikos ir papildomų kilogramų priežastimi.

 Žiemą dauguma priaugame svorio, bet yra būdų, kaip to išvengti.<br>123rf nuotr.
 Žiemą dauguma priaugame svorio, bet yra būdų, kaip to išvengti.<br>123rf nuotr.
Naudingųjų riebalų rūgščių gausu žuvyje, sėklose, riešutuose, kurie kelia nuotaiką ir mažina depresijos simptomus tamsiomis žiemos dienomis.<br> 123rf nuotr. 
Naudingųjų riebalų rūgščių gausu žuvyje, sėklose, riešutuose, kurie kelia nuotaiką ir mažina depresijos simptomus tamsiomis žiemos dienomis.<br> 123rf nuotr. 
Judėjimas didina endorfinų – laimės hormonų – kiekį organizme, kuris itin reikalingas tamsiuoju periodu.<br> 123rf nuotr. 
Judėjimas didina endorfinų – laimės hormonų – kiekį organizme, kuris itin reikalingas tamsiuoju periodu.<br> 123rf nuotr. 
Reguliariai atliekamos hamamo procedūros padeda atsikratyti net iki kelių kilogramų – greičiau tirpsta riebalinis audinys, mažėja celiulito požymiai, oda tampa glotni ir švelni.<br> 123rf nuotr. 
Reguliariai atliekamos hamamo procedūros padeda atsikratyti net iki kelių kilogramų – greičiau tirpsta riebalinis audinys, mažėja celiulito požymiai, oda tampa glotni ir švelni.<br> 123rf nuotr. 
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 17, 2018, 11:20 AM, atnaujinta Dec 17, 2018, 11:20 AM

Sveika mityba daugeliui asocijuojasi su nuolatiniu maisto gaminimu ir griežtu mitybos grafiku. Tačiau, norint žiemą išvengti ligų, pakanka į savo mitybos racioną įtraukti vos kelis ingredientus – omega-3 riebalų rūgščių, grybų, žalios ir oranžinės spalvos daržovių bei prieskonių.

Naudingųjų riebalų rūgščių gausu žuvyje, sėklose, riešutuose, kurie kelia nuotaiką ir mažina depresijos simptomus tamsiomis žiemos dienomis. Grybai stiprina imuninę sistemą, o daržovės pasižymi naudingomis skaidulomis, padedančiomis mažinti cholesterolio kiekį organizme.

Tikrieji šaltojo sezono patiekalų karaliai – prieskoniai: svogūnai, česnakai, imbieras ir kalendra. Jie padeda kovoti su virusais ir veikia kaip galingas antioksidantas.

Kitas būdas išlikti sveikiems ir puoselėti kūno linijas – aktyvi veikla. Sportuoti galima tiek sporto klube, tiek namuose ar pasirinkti ilgus pasivaikščiojimus gryname ore.

Judėjimas didina endorfinų – laimės hormonų – kiekį organizme, kuris itin reikalingas tamsiuoju periodu.

Taip pat reguliarus fizinis krūvis padeda išvengti sąnarių, nugaros skausmus, didina atsparumą ligoms ir neleidžia kauptis riebaliniam sluoksniui.

Nors ilgos valandos sporto klube padeda siekti puikių rezultatų – gerina savijautą, puoselėja grožį, stiprina imunitetą ir tirpdo kilogramus, tačiau, anot masažo meistrės iš Tailando Mayura Chinkum, tokiomis pat naudingomis savybėmis pasižymi ir hamamo procedūros, tik – be sunkaus darbo ir nuovargio.

„Hamamo procedūrų metu iš organizmo pašalinamos kenksmingos medžiagos, toksinai, nušveičiamos negyvos odos ląstelės. Reguliariai atliekamos procedūros padeda atsikratyti net iki kelių kilogramų – greičiau tirpsta riebalinis audinys, mažėja celiulito požymiai, oda tampa glotni ir švelni. Tai pat tai vienas maloniausių būdų gydyti peršalimo ligas – lengvina kvėpavimą ir neleidžia organizmui pasiduoti infekcijoms“, – pasakoja „SPA Pacai“ masažo meistrė M. Chinkum.

Hamamo procedūros paslaptis – karštas, drėgnas oras, kuris padeda atverti kūno poras ir skatina gausų prakaitavimą. Ši procedūra nuo paprasto masažo skiriasi tuo, jog nedidelėse patalpose oras įšyla iki 50–60 °C (kartu šildomos grindys, sienos ir gultai), o drėgmės lygis pasiekia 100 proc. – kur kas didesnį nei garinėje pirtyje.

„Hamamas nepaprastai naudingas ir psichologinei žmogaus savijautai – Turkiškos pirties procedūros daro teigiamą poveikį emocinei būsenai, leidžia atsipalaiduoti, ramiai pamąstyti, įveikti įtampą“, – pasakoja grožio ir sveikatinimo paslaugų platformos „Pasiutus lapė“ pardavimų specialistė Asta Stasiulytė.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.