Lieknėjimo paslaptis glūdi žarnyne: vienas dalykas leis atsikratyti papildomų kilogramų

Gerosios bakterijos ir sveika žarnyno mikroflora labai svarbūs savijautai ir stipriam imunitetui. Gerųjų bakterijų populiaciją užtikrina probiotikai, o šių apstu įvairiuose raugintuose maisto produktuose: kefyre, jogurte, raugintuose kopūstuose, agurkuose ir t.t.

 Probiotikai gali padėti sulieknėti.<br> 123rf nuotr.
 Probiotikai gali padėti sulieknėti.<br> 123rf nuotr.
Probiotikų yra raugintuose produktuose, bet tam, kad minėtų medžiagų organizmas pasisavintų pakankamai, tų produktų reikėtų suvalgyti didelį kiekį.<br> 123rf nuotr.
Probiotikų yra raugintuose produktuose, bet tam, kad minėtų medžiagų organizmas pasisavintų pakankamai, tų produktų reikėtų suvalgyti didelį kiekį.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 19, 2019, 3:46 PM, atnaujinta Feb 20, 2019, 1:55 PM

Tačiau tokių produktų gerai žarnyno mikroflorai išlaikyti reikėtų suvartoti labai didelį kiekį, todėl, ypač vartojant antbiotikus, gydytojai ir vaistininkai rekomenduoja probiotikus vartoti papildomai. Štai kelios naudos, kurios turėtų paskatinti produktų vartoti daugiau.

Ilgina gyvenimą

Praėjusio amžiaus pradžioje rusų imunologas Ilja Mečnikovas teigė, kad žarnyno mikroflora turi įtakos senėjimo procesui, o pieno rūgšties bakterijos inaktyvuoja toksinus, gaminamus puvimo bakterijų. Taip jis aiškino savo ilgaamžiškumą.

Iš tiesų jo žodžiuose esama tiesos. Į virškinimo organus patekusios gėrimo pieno rūgšties bakterijos stoja į nesutaikomą kovą su ligas sukeliančiais mikrobais ir be gailesčio juos sunaikina. Mokslininko teorija buvo patvirtinta amžiui įpusėjus, kai atlikti eksperimentai su gyvūnais.

Probiotikai gali sudaryti prielaidas ilgai gyvenimo trukmei.

Stiprina imunitetą

Probiotikai yra naudingi, nes mes su maistu negauname maistinės terpės gerosioms bakterijoms.

Pastarųjų yra raugintuose produktuose, bet tam, kad minėtų medžiagų organizmas pasisavintų pakankamai, tų produktų reikėtų suvalgyti didelį kiekį. Nepamirškite, kad probiotikų vartojimas labai aktualus šaltuoju metų sezonu ir pavasarėjant.

Padeda lieknėjant

Vašingtono universitete atlikti tyrimai įrodė, kad viena iš didėjančio arba sunkiai krentančio svorio priežasčių gali būti tinkamos žarnyno mikrofloros trūkumas, kurį būtent ir kompensuoja probiotikais praturtinti maisto produktai.

Tad šių medžiagų vartojimas gali būti naudingas ir ketinantiems lieknėti. Probiotikų vartojimas gali padėti sureguliuoti svorį, kadangi jie aktyvina žarnyno veiklą. Gerėja maisto skaidymas, įsisavinimas ir pašalinimas.

Vartokite tuomet, kai geriate antibiotikus

Anot mokslininkų, probiotikai teigiamai veikia žmogaus organizmą nepriklausomai nuo to, kaip jie gaunami: ar su fermentuotu maistu, ar su pieno produktais, ar kaip maisto papildai. Įrodyta, kad kasdieninės mitybos papildymas probiotikais, kurių poveikis kliniškai patvirtintas, yra labai naudingas prevenciškai.

Ypač svarbus probiotikų vartojimas geriant antibiotikus.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.