4 dalykai, būdingi savimi pasitikintiems žmonėms

Kyla pavydas, žiūrint į sėkmingus ir savimi pasitikinčius žmones? Tokiais lengvai galite būti ir jūs! Tereikia nepamiršti kasdien rūpintis keliais dalykais.

 Pasitikėjimą savimi lemia ir gera savijauta.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Pasitikėjimą savimi lemia ir gera savijauta.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Laikyseną lavina joga, pilatesas, kalanetika ir kitos mankštos.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Laikyseną lavina joga, pilatesas, kalanetika ir kitos mankštos.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Sunku jaustis elegantiškai, kai kamuoja žarnyno problemos.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Sunku jaustis elegantiškai, kai kamuoja žarnyno problemos.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
Rūpintis savimi daug nekainuoja, o atsiperka – su kaupu.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
Rūpintis savimi daug nekainuoja, o atsiperka – su kaupu.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Svarbu, kad organizmas gautų užtektinai vitaminų ir gerųjų medžiagų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
 Svarbu, kad organizmas gautų užtektinai vitaminų ir gerųjų medžiagų.<br> 123rf asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Mar 20, 2019, 12:46 PM

„Pasitikėkite savimi!“ – šaukia įdegę ir spindintys modeliai plakatuose. Bet kaip tą padaryti, kai po darbo skauda nugarą ir kojas, kas mėnesį pasigauni vis naują peršalimą, o apie jokias šukuosenas nesinori nei kalbėt, nei galvot.

Visuotinai žinoma tiesa, kad pasitikėjimas savimi kyla iš vidaus, turi ir kitą pusę. Tai, kiek mes esame pasiryžę padaryti dėl savo geros savijautos. Jeigu tvirtinama, kad pasitikintis savimi žmogus jaučiasi gerai ir net juda laisviau, kodėl negalima pamėginti to paskatinti savo paties pastangomis?

Yra keli dalykai, kuriuos kiekvienas gali padaryti, kad jaustųsi geriau, sveikiau, o galiausiai ir labiau pasitikėtų savimi.

Laikysena

Kai esame sukumpę, susigūžę, vangiai judame, tai signalas, kad nesijaučiame gerai. Šios pozos aplinkiniams rodo pasitikėjimo savimi trūkumą, o mums patiems atsiliepia nugaros, kojų ir pečių skausmais.

Gerą laikyseną ir sklandų judėjimą, atviras bei ramias pozas užtikrina įvairūs pratimai. Tam padeda daugybė mankštų: pilatesas, kalanetika, joga. Įtaką daro netgi aerobika, derinama su pasivaikščiojimais gryname ore.

Jei visiškai neturite galimybės užsiimti jokia sporto šaka, pakaks ir nedidelės mankštos namie. Pasitiesus mankštos kilimėlį padaryti keletą tempimo pratimų nieko nekainuoja, užtrunka ne daugiau pusvalandžio, o jau po kelių savaičių pastebėsite rezultatus. Jausitės geriau fiziškai, laikysena ir judesiai taps labiau sąmoningi, koordinuoti ir atviri.

Sveika virškinimo sistema

Sunku transliuoti gerą savijautą, kai kyla rūgštys, spaudžia skrandį ar žarnose kaupiasi dujos. Padėti sau galite keliais paprastais būdais. Pirmasis jų – ledinio vandens ir per didelio kiekio kavos atsisakymas. Ledinis vanduo kenkia žarnoms, o kava šalina iš organizmo skysčius. Vandenį geriausia gerti drungną bei apsiriboti 2-3 puodeliais kavos per dieną.

Jei žarnyno problemos kamuoja seniai, veikiausiai žinote, kad reguliariai suvartoti gerųjų bakterijų kursą taip pat naudinga. Jei vengiate kapsulių, gerųjų bakterijų kupini ir kai kurie jogurtai.

Nepamirškite ir arbatos. Yra nemažai žolelių arbatų, skirtų būtent virškinimo sistemai ir bendram toksinų iš organizmo valymui. Atskirai gelbsti ir pankolių, pelynų bei ulongo arbatos.

Plaukai, nagai, oda

Tam, kad gerai jaustumėtės, visiškai nebūtina naujausia šukuosena ar idealus dieninis makiažas. Tačiau rūpintis savimi svarbu, to nepaneigsi. Kai esame švarūs ir tvarkingi, geresnė ir mūsų psichologinė savijauta.

Jei kyla rimtesnių problemų – tarkime, slenka plaukai ar labai šerpetoja oda – jas reiktų spręsti atsakingai, mat dažnai išorinės mūsų bėdos nurodo ir nesveikuojantį kūną. O įprastai svarbiausia prisiminti paprasčiausius savęs rūpinimosi būdus. Švarūs plaukai, paprastas manikiūras ir švari oda. Kartą per savaitę atsipalaiduoti užsidėjus plaukų ir veido kaukes taip pat nepakenks.

Ligos, štiš!

Apie kokią gerą savijautą galima kalbėti, kai trečią kartą per sezoną peršali ir skalavimais ramini tinstančią gerklę? Veikiausiai tuo metu tik stengiesi neapčiaudėti visų aplinkinių. Imunitetas ir įvairiausios organizmo funkcijos stiprinamos ir vitaminais, tad jų pamiršti nedera.

Įvairūs vitaminų rinkiniai, vitaminai C, D, E, A ir ežiuolė, B grupės vitaminai – visus juos, tarpusavyje suderintus gydytojo ar vaistininko, galime naudoti papildomai. Taip pat atsparumą didina buvimas gryname ore, ramus miegas ir streso vengimas. Trumpai tariant, verta daryti viską, ką galime, kad sustiprintume kūną. Kai gerai jausitės iš vidaus, gera savijauta spinduliuos ir jūsų išorė.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.