Atėjusią perrišti operuotos rankos vilnietę nustebino slaugytojos žodžiai

Vilnietė Jomantė Šležaitė (29 m.) rugsėjo 25 dieną atskubėjo į vieną iš ligoninių dėl rankoje kilusio uždegimo. Po operacijos ji buvo išleista namo, o specialistai rekomendavo, kad rankos tvarsčius perrištų Karoliniškių poliklinikoje, kur ji ir yra prisiregistravusi. Deja, pacientę nuvylė poliklinikos darbuotojų neprofesionalumas.

 Pacientę nuvylė poliklinikos darbuotojų neprofesionalumas.<br> 123rf nuotr.
 Pacientę nuvylė poliklinikos darbuotojų neprofesionalumas.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-10-24 06:42

„Su siuntimu rugsėjo 28 dienos rytą atvykau į Karoliniškių polikliniką, kad perrištų operuotą ranką. Mano nuostabai, slaugytoja pasakė, kad neturi specialios medžiagos, reikiamos perrišimui, o kita slaugytoja, kuri budės šeštadienį, išvis nemoka tokio perrišimo atlikti“, – neslėpė apmaudo Jomantė.

Moteris pabrėžė, kad labiausiai nustebino slaugytojos žodžiai: „Tokios medžiagos neturime, bet sesutė užteps jums tokio tepaliuko, nusišypsos ir morališkai palaikys“.

Anot Jomantės, po tokių žodžių dingo pasitikėjimas ir nuvylė poliklinikos slaugytojų neprofesionalumas.

Šią situaciją pakomentavo Karoliniškių poliklinikos slaugos administratorė Beata Dautarienė.

„Informuojame, kad atidžiai išnagrinėjome aprašytas aplinkybes, bendravome su pacientės nurodytais sveikatos priežiūros darbuotojais ir pačia paciente. Apgailestaujame, kad, vizitas pas šeimos gydytoją neatitiko pacientės lūkesčių ir ji, išgirdusi neprofesionalius darbuotojų komentarus, tą dieną atsisakė perrišimo paslaugos poliklinikoje.

Užtikriname, kad poliklinika turi visas priemones, medikamentus bei kvalifikuotą personalą, gebantį atlikti perrišimo procedūras.

Patikiname, kad poliklinikos administracija skiria didelį dėmesį pacientų aptarnavimo kokybei ir bendravimo kultūrai. Poliklinikoje yra patvirtintas Etikos kodeksas, galioja Bendravimo standartas. Todėl, atsižvelgus į pacientės pastebėjimus, skyriaus susirinkime atkreipsime darbuotojų dėmesį į etiško ir dalykiško bendravimo su pacientais svarbą.

Džiaugiamės, kad, nepaisant šio nesusipratimo, pacientė išliko lojali mūsų įstaigai, tęsė joje gydymą (paskutinį kartą lankėsi 2018-10-03, apsilankymo metu skundų neišsakė, žaizda gyja).

Nuoširdžiai atsiprašome pacientės dėl patirtų nepatogumų ir linkime jai sveikatos“, – atsakė slaugos administratorė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.