Pirmiausia nuvykome į Šeškinės polikliniką. Nusprendėme apsižvalgyti, ar daug pacientų tuo metu laukė poliklinikos registratūroje. Nieko nuostabaus, jog žiemos – peršalimų ir traumų metu – gydymo įstaigoje buriavosi nemažai sostinės gyventojų.
Vieną kolegą palikę prie registratūros stebėti jos darbuotojų reakcijos į skambančius telefonus, išėjome į lauką ir pabandėme surinkti registratūros telefono numerį. Palaukus maždaug minutę, prisiskambinti nepavyko. Po kelių minučių bandėme antrą kartą, tačiau ir vėl nesėkmingai.
Tuomet išvykome į kitą gydymo įstaigą. Karoliniškių poliklinikoje taip pat pamatėme nemažą grupelę žmonių prie registratūros, drausmingai sustojusius laukti savo eilės.
Išėjome į lauką, taip pat palikę vieną iš kolegų prie registratūros, kurioje dirbo bent kelios darbuotojos. Pabandę taip pat paskambinti du kartus, likome nieko nepešę – prisiskambinti nepavyko. Abu kartus išgirdome, jog šiuo metu visi registratūros darbuotojai užimti tad turėtume palaukti. Deja, palaukus porą minučių, niekas neatsiliepė.
Tiesa, kaip tikino kalbinti praeiviai, prisiskambinti į gydymo įstaigą jiems pavyksta, bet luktelėti tenka bent 5 minutes ar kiek daugiau.
Galiausiai nuvykome į Centro polikliniką. Vos įėjus į gydymo įstaigą, pastebėjome, jog registratūra yra nedidelė, o dirba joje ne daugiau 3 žmonių. Vis dėlto pabandę prisiskambinti, balsą kitoje ragelio pusėje išgirdome maždaug po 30 sekundžių.
Eksperimento metu padarėme išvadą, jog geriausia pas gydytoją registruotis ne telefonu, o internetu arba atvykus tiesiai į gydymo įstaigą. Tiesa, pastaruoju atveju teks tikrai palaukti prie registratūros, kur kartais pamatydavome ir maždaug keliolikos žmonių eiles.