Vaistinės siūlo išeitį skubiai ieškantiems vaistų: juos rezervuoti galima iš anksto

Skubantiems ir po ilgos darbo dienos pavargusiems žmonėms kiekvienas laukimas eilėje prie kasos ar konkretaus vaisto ieškojimas skirtingose vaistinėse gali išties apsunkinti vakarą ar sugadinti nuotaiką. Tokių situacijų galima išvengti, nes vaistininkai teikia konsultacijas telefonu, kurių metu galima ne tik rezervuoti vaistus atsiėmimui vaistinėje, bet ir pasikonsultuoti sveikatos klausimais.

Vaistinė<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Vaistinė<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Rolanda Lipnevičiūtė<br>Pranešimo spaudai nuotr.
Rolanda Lipnevičiūtė<br>Pranešimo spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 24, 2022, 5:06 PM

Vaistų rezervavimas paskambinus

Pataruoju metu vaistinės neslepia susiduriančios su kai kurių vaistų trūkumu, pasitaikančiu dėl tiekimo sutrikimų gamintojų pusėje. Dauguma gyventojų žino, kad vaistininkas gali pasiūlyti alternatyvių medikamentų, jei norimo nereceptinio vaisto tuo metu vaistinėje nėra, tačiau jei kalbama apie receptinius vaistinius preparatus – vaisto pakeitimui reikalingas gydytojo receptas.

Visgi, „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Rolanda Lipnevičiūtė pastebi, kad šioje situacijoje galėtų padėti ir telefoninė konsultacija. Telefonu konsultuoja speciali vaistininkų komanda, pasirengusi patarti vaistų vartojimo klausimais, pasakyti, ar medikamentas yra vaistinėje, ar net padėti susidėti krepšelį:

„Pirmiausia, paskambinę žmonės gali įsitikinti, ar jų artimiausioje vaistinėje yra reikiamų vaistų bei juos rezervuoti. Taip būsite užtikrinti, kad atvykus jums patogiu metu vaistai bus atidėti išskirtinai jums.

Jeigu pokalbio metu paaiškėtų, kad reikiamo vaisto vaistinėje nėra, vaistininkas yra pasirengęs suteikti konsultaciją dėl alternatyvų arba nukreipti į kitą artimiausią vaistinę, kurioje rasite pageidaujamų medikamentų bei taip pat galėsite juos iš anksto rezervuoti“, – pasakoja R. Lipnevičiūtė.

Ne tik vaistų rezervavimas, bet ir konsultacija

Visgi žmonėms svarbu ne tik rezervuoti vaistus ar kitas sveikatinimo priemones, bet ir pasikonsultuoti sveikatos klausimais, pastebi R.Lipnevičiūtė. Pasak jos, žmonės profesionalia ir išsamia vaistininko konsultacija gali pasinaudoti ne tik užsukę į fizinę vaistinę, bet ir paskambinę telefonu.

„Ne tik gyvai, bet ir telefonu vaistininkas gali suteikti bendrą sveikatos konsultaciją: aptarti simptomus, pasiūlyti medikamentus, patarti dėl gydymosi, ir jei reikia – nukreipti konsultacijai į gydytoją.

Tokia viena konsultacija vidutiniškai trunka apie 10–15 minučių – per šį laiką ne tik aptariama paciento sveikata ir gydymas, bet ir esant poreikiui paruošiamas reikiamų prekių krepšelis.

Pastebime, kad šios konsultacijos žmonėms yra itin svarbios – tai tarsi pirma pagalba. Pavyzdžiui, didelė dalis žmonių skambina, norėdami gauti vaistininko patarimą, kai netikėtai sunegaluoja patys arba jų šeimos nariai“, – pasakoja R. Lipnevičiūtė.

Telefoninės vaistininko konsultacijos – nemokama paslauga, o atsiimti su farmacininko pagalba rezervuotą krepšelį pasirinktoje vaistinėje galima jau kitą darbo dieną, o paskambinus iki 14 val. netgi greičiau nei per 3 valandas. Telefoninės konsultacijos teikiamos nemokama linija 8 800 50005.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.