Radinys greipfruto viduje sugadino apetitą: nenuostabu, kad taikė akciją

Vilnietė Rimantė džiaugėsi pamačiusi, kad netoli namų esančioje „Maximoje“ parduotuvėje buvo pritaikyta akcija jos pamėgtam vaisiui – baltajam greipfrutui „Pomelo“. Nieko nelaukusi jį įsidėjo į pirkinių krepšį ir patraukė kasų link.

 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Nulupę greipfrutą, jo vidų rado supelijusį.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 5, 2018, 9:05 PM

„Paprastai šie greipfrutai kainuoja tikrai nemažai, be to yra gana sunkūs, bet kadangi buvo taikyta 40 procentų akcija, tai ir pasidaviau pagundai. Galiu pasakyti, tapau pačia tikriausia reklamos auka, nes įsigytas vaisius buvo visiškai nevalgomas.

Tai, kad vaisius buvo supelijęs ir tai, kad kaip tik buvo paskelbta akcija, atrodo kiek daugiau nei sutapimas... Galbūt vaisiai buvo laikomi netinkamose sąlygose ar nuspręsti išparduoti kuo greičiau, kol dar ne visi tapo nevalgomi?“ – svarstė moteris.

Iš tiesų, nulupus vaisių ir padalinus jį per pusę tapo aišku, kad nėra kitos išeities tik kaip išmesti vaisių, nes jo vidų keliose skirtingose vietose dengė pelėsis. Deja, nupjauti supelijusią vaisiaus dalį nėra pati geriausia mintis, kadangi pačiame greipfruto viduje jo gali būti daug daugiau nei mato žmogaus akis.

Svarbiausia kokybė

Susisiekus su „UAB Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktore Ernesta Dapkiene buvo patvirtinta, kad pagrindinis tinklo tikslas yra užtikrinti produktų kokybę.

„Apgailestaujame ir pirkėjos atsiprašome dėl įsigyto nekokybiško, iš pažiūros, tinkamo vartoti produkto.

Produktų kokybę ir prekinę išvaizdą vertiname prieš priimdami į parduotuves pristatytas prekes. O vaisių ir daržovių kokybę vertiname ir vaisių ir daržovių skyriuose juos perrenkame mažiausiai penkis kartus per dieną.

Per savaitę akcines nuolaidas taikome maždaug 2000 skirtingų prekių. Ruoštis joms pradedame nuo 4-5 savaičių prieš akcijos pradžią iki keleto dienų prieš, jei konkrečioje parduotuvėje fiksuojame kiek didesnį prekės kiekį.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjus visada maloniai kviečiame su mumis susisiekti nemokama informacine linija, rašyti el. paštu ar kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus“, – rašoma laiške.

Suprantama, kad prieš parduodant citrusinius vaisius kiekvieno vidus negali būti patikrintas, bet klausimas, ar prie galiojimo laiko priartėjusios prekės dažniau tampa akcijinėmis, taip ir liko neatsakytas.

Supelijusio maisto reikėtų vengti

Priešingai nei mano daugelis, supelijusio maisto valgyti yra nepatartina net jeigu tai tokie produktai kaip duona, kietesni vaisiai, daržovės. Duonoje pelėsis plinta labai greitai, kadangi joje daug oro tarpų. Vien nupjaustyti sugedusių duonos dalių nepakanka. 

Ant maisto produktų esančiuose pelėsiuose gaminamos medžiagos jautresniems žmonėms gali sukelti nemalonius simptomus, tokius kaip galvos skausmas, pykinimas, vėmimas ar viduriavimas. Rečiau ant produktų atsiradęs pelėsis pradeda gaminti mikotoksinus – nuodingas medžiagas, galinčias sukelti daug rimtesnių sveikatos problemų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.