Įspūdžiai iš tarptautinės žaislų mugės Vokietijoje: įvardijo su kuo ateityje žais mūsų vaikai

Unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų. Renginys, kuriame susiburia ir jau puikiai žinomi prekės ženklai, ir išpopuliarėję startuoliai, didžiųjų prekybos tinklų atstovai bei smulkieji prekybininkai. Tai, kas įvardijama svarbiausiu, didžiausiu metų įvykiu, lemiančiu besiklostančias tendencijas žaislų rinkoje – „Spielwarenmesse“ (liet. „Žaislų mugė“).

„Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br>Pranešimo spaudai nuotr.
„Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br>Pranešimo spaudai nuotr.
 „Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br> Pranešimo spaudai nuotr.
 „Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br> Pranešimo spaudai nuotr.
 „Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br>Pranešimo spaudai nuotr.
 „Spielwarenmesse“ – tai unikali kasmetinė mugė, kurianti atradimų erdvę tiek mėgėjams žaisti, tiek žaidimų rinkai, pritraukianti begalę žiniasklaidos atstovų.<br>Pranešimo spaudai nuotr.
Pranešimo spaudai nuotr.
Pranešimo spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2024-02-08 13:35, atnaujinta 2024-02-19 11:31

Suteikė erdvę suaugusiems, dievinantiems žaislus

Mugės organizatoriai atkreipia dėmesį į suaugusius, kuriems patinka žaisti. Nors anksčiau stereotipinis mąstymas, klijuodavo jiems žeminančias etiketes, pakitusį visuomenės mąstymą atspindėjo specialiai šiems žmonėms skirta mugės erdvė „Life‘s a Playground – Toys for Kidsters, Kidults & Co“ (liet. „Gyvenimas – tai žaidimų aikštelė: žaislai suaugusiems vaikams“). Tam skirtas 400 kv. m. plotas. Interaktyvi veikla traukė kiekvieną stabtelti.

Taip buvo kuriama mugės dvasia – vienas esminių akcentų bei įkvėpimas žaisti. Išryškinta ir akivaizdi tendencija, kokiais produktais turėtų pasirūpinti kiekviena solidi žaislų prekybos vieta. Išskirtos keturių jų kategorijos – kolekcionuojamos bei aukštos klasės kolekcionuojamos prekės, kūrybinę fantaziją lavinantys žaislai bei stalo žaidimai.

Tikslinė auditorija, kurios poreikiai privalo būti patenkinti

​„Suaugusieji, perkantys žaislus sau – nauja tikslinė žaislų auditorija, kuri nebėra nišinė. Ir ją būtina laikyti viena pagrindinių. Jei esi suaugęs, tai dar nereiškia, kad prarandi džiaugsmą žaisti. Pasaulyje suaugusieji, perkantys sau žaislus, sudaro apie ketvirtadalį visų žaislų pardavimų visame pasaulyje.

Nostalgija vaikystės prisiminimams, domėjimasis daugybe dalykų, tai, kas daro įtaką šios kategorijos augimui. Labai džiaugiuosi, kad savu dalyvavimu galiu prisidėti klientų norų išpildyme šiame itin sparčiai augančiame „Kidults“ (liet. suaugusių vaikų) etape.

Šiandieniniai žaislai juk formuoja ateities kartą ir gali griauti stereotipus, – savo įžvalgomis dalijasi prekybos centro internete „Varle.lt“ produkto vadovė Ineta Maksimavičienė, dalyvavusi šiųmetėje mugėje. – Vien todėl, kad esame suaugę, dar nereiškia, kad privalome atsisakyti žaidimo džiaugsmo ir dvasios“.

Dabarties tendencijos ir ateities vizijos: žaislai tampa žali

Stebint žaislų mugėje rengtų „Toy Awards“ apdovanojimų nugalėtojus, akivaizdžios dabartyje vyraujančios tendencijos. Šie apdovanojimai vieni svarbiausių žaislų sektoriuje, taigi jų rezultatai itin reikšmingi. Gan didelę laimėtojų dalį sudaro mediniai ar pagaminti iš antrinių žaliavų bei loginį mąstymą skatinantys žaislai. Šią tendenciją pabrėžia ir vienas šiųmetinės mugės šūkių – žaislai tampa žali.

Žaislų suskirstymas kategorijomis taipogi paantrina šiam kryptingumui. Skiriamos šešios kategorijos, kurių viena – socialinės atsakomybės kategorija, kitos penkios kategorijos – tai kūdikiai ir vaikai (0–3 metų), ikimokyklinukai (3–6 metų), mokyklinio amžiaus vaikai (6–10 metų), paaugliai ir suaugę (10+ metų) bei startuoliai.

„Suaugusių-paauglių kategorijoje grįžta legendinis „Tetris & Pac Man“. Startuolių grupėje labai populiarėja fotoaparatai vaikams. Tai ypač žaismingų formų produktai, galintys atspausdinti nuotrauką tiesiai iš fotoaparato. Žaislas tikrai nuostabus, norint vaikus supažindinti su fotografavimo pagrindais bei pasaulį pamatyti vaiko akimis,“ – naujausias tendencijas pabrėžia produkto vadovė I. Maksimavičienė.

Taigi akivaizdu, jog šiandienos pasirinkimais formuojama ir žalia žaislų ateities vizija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.