„Pigu.lt“: tarp perkamiausių – mediniai ir didžiausių gamintojų žaislai

Pasibaigus vasarai, pirkėjai atsigręžė į žaislus ir žaidimus, kurie pagyvina vaikų ir suaugusiųjų pramogas namuose. Prekybos centro internete „Pigu.lt“ populiariausių žaislų trejetuke rugsėjo mėnesį įsitvirtino edukacinis medinis žaislas mažyliams „Skaičiukai ir figūrėlės 3 in 1“, LEGO serijos „Star Wars“ tanko rinkinys ir medinės traukinio trasos rinkinys su figūrėlėmis.

Medinė traukinių trasa.
Medinė traukinių trasa.
„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Medinė virtuvėlė.
Medinė virtuvėlė.
Piešimas ore.
Piešimas ore.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Oct 17, 2022, 3:36 PM

„Jau ne pirmus metus iš eilės fiksuojame augantį medinių žaislų populiarumą. Šią tendenciją stebime tiek Lietuvos, tiek kitų Baltijos šalių rinkose – vis daugiau pirkėjų renkasi brangesnius, tačiau tvaresnius ir saugesnius vaikams medinius gaminius“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

„PHH Group“ taip pat priklausančiuose e. prekybos centruose – „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje – perkamiausių žaislų trejetuke atsidūrė tie patys „Skaičiukai ir figūrėlės 3 in 1“ ir medinės traukinio trasos rinkinys. Trečiasis populiariausias žaislas Latvijoje rugsėjį buvo LEGO serijos „Duplo“ modulinis žaislinis namas, o Estijoje – medinė vaikiška virtuvėlė „Phoohi“.

Tarp stalo žaidimų visose Baltijos šalyse pirmavo „Catan“, kviečiantis žaidėjus sukurti civilizaciją, dvipusės kortos „Uno Flip“ ir nuotaikingas „Goliath Sequence Classic“.

„Apsunkus ekonominėms ir geopolitinėms sąlygoms pasaulyje, žaislų gamintojai šiemet pasiūlė mažiau inovatyvių žaislų. Galbūt todėl šiandien nematome tokių ryškių lyderių kaip 2021-aisiais tiesiog fenomenalios sėkmės sulaukęs silikoninis žaislas „Pop It“, kurį spaudė tiek vaikai, tiek suaugusieji, ar prieš tai karaliavęs suktukas Fidget Spinner“, – teigia „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Anot jos, tarp kompanijų, kurios ir toliau investuoja į žaislų naujoves išlieka didieji pasauliniai gamintojai, vystantys žinomus prekės ženklus LEGO ar „Barbie“. „Taigi nenuostabu, kad šie klasikiniai gaminiai, nuolat papildomi inovatyviais sprendimais, ir toliau išlieka tarp populiariausių žaislų visose Baltijos šalių rinkose“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.

Jos vertinimu, šie populiarūs prekės ženklai bus tarp lyderių ir pirkėjams pradėjus rūpintis artėjančių Kalėdų dovanomis.

„Sėkmę šventinės pirkimų karštligės metu prognozuojame ir pernykščiam kalėdinių dovanų favoritui – piešimui ore „Pictionary Air“. Kol kas nematome, kas galėtų tapti rimtu konkurentu šiam pirkiniui žaidimų kategorijoje, o juk laiko iki Kalėdų beliko visai nedaug“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.