Gegužę „Klaipėdos naftos“ verslo plane buvo numatyta, kad ši krantinė kainuos 276 mln. litų, birželį - 176 mln. litų, įsikišus Uosto direkcijos samdytiems ekspertams, kurie pagrindė kainas, krantinės kaina sumažėjo iki 131 mln. litų.
Sutarta, kad Uosto direkcijos investuojama suma turėtų sudaryti 54,2 mln. litų, skaičiuojant ir PVM - 66 mln. litų, o „Klaipėdos naftai“ teks investuoti į krantinės suprastruktūrą apie 65 mln. litų. Pastarosios investicijos bus kompensuojamos per dujų tarifą. Pagal sutartį, „Klaipėdos nafta“ turėtų rangovui apmokėti viską, t. y. 131 mln. litų, o Uosto direkcija jai kompensuos tik už infrastruktūrą - už pačią krantinę. Direkcijos investicijų suma - 66 mln. litų plius 15 proc. užsakovo rezervas. Pasak uosto generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, jeigu pasirašius rangos darbų sutartį kaina būtų didesnė, jos perviršį turės prisiimti „Klaipėdos nafta“.