„Swedbank“ kompensuos klientams kelionės išlaidas už atšauktus „Aerosvit“ skrydžius

„Swedbank“ kviečia savo klientus kreiptis, jei šie patyrė nuostolių dėl atšauktų ir neįvykusių Ukrainos oro linijų bendrovės „Aerosvit Airlines“ skrydžių. Bankas kompensuos klientų nuostolius už įsigytus bilietus, jei už juos buvo mokėta „Swedbank“ mokėjimo kortele. Už bilietus į atšauktus skrydžius sumokėti pinigai bus grąžinti pagal naudojimosi mokėjimo kortelėmis taisykles.

Bankas kompensuos klientų nuostolius už įsigytus bilietus, jei už juos buvo mokėta „Swedbank“ mokėjimo kortele.<br>R. Danisevičius
Bankas kompensuos klientų nuostolius už įsigytus bilietus, jei už juos buvo mokėta „Swedbank“ mokėjimo kortele.<br>R. Danisevičius
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 15, 2013, 4:10 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 7:43 PM

„Mus pasiekia žinios apie oro bendrovės „Aerosvit Airlines“ sunkumus, klientai teiraujasi apie galimybę susigrąžinti pinigus už bilietus į atšauktus skrydžius. Puikiai suprantame žmonių nerimą ir nepatogumus dėl sutrikdytų planų. Siekiame padėti savo klientams greičiau susigrąžinti prarastus pinigus. Tarptautiniam Vilniaus oro uostui oficialiai atšaukus visus suplanuotus „Aerosvit Airlines“ skrydžius, mes pradėjome grąžinti klientams pinigus už įsigytus skrydžius, jei už bilietus jie atsiskaitė mokėjimo kortele. Tokiems klientams bus kompensuota 100 proc. patirtų tiesioginių išlaidų“, – sako „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė.

Pasak O. Žvirzdinės, pinigai už neįvykusius skrydžius bus grąžinami dviem atvejais: kai klientai bilietus įsigijo kelionių agentūrose, kasose arba kai juos nusipirko internetu, panaudodami savo kortelės duomenis – kortelės numerį, galiojimo laiką, apsaugos kodą bei pateikdami visą kitą informaciją, kurios prašo internetinės parduotuvės.

„Jei mūsų klientai atsiskaitė kortele, o ne grynaisiais ar bankiniu pavedimu, jie susigrąžinti išlaidas galės greičiau ir paprasčiau nei bendrąja tvarka. Jų atliktoms operacijoms galios atsiskaitymo kortele taisyklė, pagal kurią negavus prekės ar paslaugos, už kurią sumokėta kortele, galima susigrąžinti prarastus pinigus“, – sako O Žvirzdinė.

Pirmieji „Swedbank“ klientai jau kreipėsi dėl kompensacijos už neįvykusią kelionę. Kitus, kurie dar neatsiliepė, bankas kviečia atvykti į bet kurį banko klientų aptarnavimo padalinį. Atvykę jie turės užpildyti prašymą ir pateikti atsispausdintus neįvykusio skrydžio bilietus.

Galimybę susigrąžinti pinigus greičiau ir paprasčiau „Swedbank“ savo klientams suteikia pagal įsipareigojimus „Visa“ ir „MasterCard“ kompanijoms. Tie žmonės, kurie pirko bilietus mokėdami pavedimu internetu, dėl žalos kompensavimo turėtų bendrąja tvarka kreiptis į bendrovę „Aerosvit Airlines“ ar į bilietus pardavusį tarpininką (kelionių agentūrą, bilietų kasas).

Primename, kad tarptautinis Vilniaus oro uostas Ukrainos bendrovės „Aerosvit Airlines“ skrydžius atšaukė 2013 m. sausio 11 dieną. Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai 2013 m. sausio 4 d. bendrovė pateikė pareiškimą Kijevo srities Ūkio teismui dėl bankroto bylos iškėlimo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.