Kadangi nuo balandžio pirmos spaudos kioskuose neliko ir popierinių bilietų, norint kur nors nuvykti teko pirkti brangesnius bilietus iš autobusų ir troleibusų vairuotojų.
Nors sutrikimai buvo sutvarkyti per pusvalandį, tačiau tai iškėlė klausimų, ar dabar veikianti sistema pajėgia aptarnauti visus ja besinaudojančius?
Anot Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ elektroninių paslaugų skyriaus vadovo Mindaugo Žirono, šis gedimas tik atsitiktinai sutapo su popierinių bilietėlių panaikinimu.
„Tai buvo ne programinės įrangos, o prietaisų gedimas. Aptarnavimo krūviai tikrai neviršija normų, šiuo metu jie daugiausia pasiekia pusę to, ką sistema pajėgtų“,- portalui lrytas.lt kalbėjo M. Žironas.
Anot įmonės atstovo, ateityje bus dedamos visos pastangos, kad tokios situacijos nepasikartotų.
Įmonės „Susisiekimo paslaugos“ pasiūlymas - pirkti vienkartinius bilietus iš vairuotojo
„Susisiekimo paslaugos“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigiama, kad visi nesklandumai buvo pašalinti. Taip pat informuojama, kad dar tris mėnesius bus galima įsigyti popierinių bilietų iš viešojo transporto vairuotojų:
„Pusantros valandos trukę serverio sutrikimai, dėl kurių keleiviai negalėjo pasipildyti e.bilietų, jau visiškai pašalinti.
Atsiprašome keleivių, kurie šį rytą patyrė nemalonumų. Dėjome visas pastangas, kad techniniai serverio nesklandumai būtų kuo greičiau pašalinti ir visi keleiviai viešuoju transportu galėtų važiuoti be jokių sutrikimų
Nuo vakar, balandžio 1 d., Vilniuje nebeprekiaujama viešojo transporto vienkartiniais popieriniais bilietais. Siekiant išvengti nepatogumų, pirmus tris mėnesius vienkartinių popierinių bilietų už 2.50 lt bus dar galima įsigyti iš vairuotojo. Priešingai nei su Vilniečio kortele, su popieriniu bilietėliu perlipti iš vienos transporto priemonės į kitą, neperkant papildomo bilieto, negalima. Popierinis bilietas galioja iki maršruto pabaigos“, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.