Vilniečio kortelės sistemos gedimas padidėjus klientų srautui – sutapimas?

Antradienio rytą skubantys į darbą vilniečiai neturėjo galimybių pasipildyti viešojo transporto elektroninių bilietų – maždaug pusantros valandos buvo sutrikusi šios paslaugos aptarnavimo sistema.

Antradienio rytą skubantys į darbą vilniečiai neturėjo galimybių pasipildyti viešojo transporto elektroninių bilietų – maždaug pusvalandžiui buvo sutrikusi šių bilietų aptarnavimo sistema.<br>J. Stacevičiaus asociatyvi nuotrauka
Antradienio rytą skubantys į darbą vilniečiai neturėjo galimybių pasipildyti viešojo transporto elektroninių bilietų – maždaug pusvalandžiui buvo sutrikusi šių bilietų aptarnavimo sistema.<br>J. Stacevičiaus asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

2013-04-02 12:49, atnaujinta 2018-03-08 23:36

Kadangi nuo balandžio pirmos spaudos kioskuose neliko ir popierinių bilietų, norint kur nors nuvykti teko pirkti brangesnius bilietus iš autobusų ir troleibusų vairuotojų.

Nors sutrikimai buvo sutvarkyti per pusvalandį, tačiau tai iškėlė klausimų, ar dabar veikianti sistema pajėgia aptarnauti visus ja besinaudojančius?

Anot Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ elektroninių paslaugų skyriaus vadovo Mindaugo Žirono, šis gedimas tik atsitiktinai sutapo su popierinių bilietėlių panaikinimu.

„Tai buvo ne programinės įrangos, o prietaisų gedimas. Aptarnavimo krūviai tikrai neviršija normų, šiuo metu jie daugiausia pasiekia pusę to, ką sistema pajėgtų“,- portalui lrytas.lt kalbėjo M. Žironas.

Anot įmonės atstovo, ateityje bus dedamos visos pastangos, kad tokios situacijos nepasikartotų.

Įmonės „Susisiekimo paslaugos“ pasiūlymas - pirkti vienkartinius bilietus iš vairuotojo

„Susisiekimo paslaugos“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigiama, kad visi nesklandumai buvo pašalinti. Taip pat informuojama, kad dar tris mėnesius bus galima įsigyti popierinių bilietų iš viešojo transporto vairuotojų: 

„Pusantros valandos trukę serverio sutrikimai, dėl kurių keleiviai negalėjo pasipildyti e.bilietų, jau visiškai pašalinti.

Atsiprašome keleivių, kurie šį rytą patyrė nemalonumų. Dėjome visas pastangas, kad techniniai serverio nesklandumai būtų kuo greičiau pašalinti ir visi keleiviai viešuoju transportu galėtų važiuoti be jokių sutrikimų

Nuo vakar, balandžio 1 d., Vilniuje  nebeprekiaujama viešojo transporto vienkartiniais popieriniais bilietais. Siekiant išvengti nepatogumų, pirmus tris mėnesius vienkartinių popierinių bilietų už 2.50 lt bus dar galima įsigyti iš vairuotojo. Priešingai nei su Vilniečio kortele, su popieriniu bilietėliu perlipti iš vienos transporto priemonės į kitą, neperkant papildomo bilieto, negalima. Popierinis bilietas galioja iki maršruto pabaigos“, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.