Šiuo metu lygiagrečiai vyksta svarbiausi projekto darbai – statoma krantinė, prie kurios bus švartuojamas terminalo laivas-dujų saugykla, ir tiesiamas dujotiekis.
Terminalo projektą įgyvendinančios bendrovės „Klaipėdos nafta“ vadovų teigimu, jau sukalti 101 iš 134 krantinės atraminių polių. Balandį turėtų būti baigti kalti visi poliai švartavimo ir tvirtinimo aikštelėse. Dėl nepalankaus oro ir stingdančio speigo žiemą kurį laiką negalėję dirbti rangovai buvo priversti polius kalti ir naktį, o tai sukėlė didelės dalies Klaipėdos gyventojų nepasitenkinimą. Tačiau pasak „Klaipėdos naftos“ generalinio direktoriaus Roko Masiulio, darbus vykdanti latvių bendrovė „BMGS“ atsižvelgė į jų prašymą ir jau tris savaites dirba tik dienomis.
„Liko padaryti ne tiek jau ir daug. Iš 18 kilometrų jungiamojo vamzdyno 14 kilometrų jau suvirinta. Visi darbai turėtų būti baigti vasarą. Mes labai priklausomi nuo oro sąlygų. Jeigu savaitę rangovai negalėjo dirbti, tą laiką paskui būtina kompensuoti, tenka didinti pajėgumus. Jeigu stipresnis vėjas, negali išplaukti“, - aiškino R.Masiulis.
Dujotiekio vamzdžio nuo statomos krantinės būsimajam SGD laivui-saugyklai iki Kuršių marių kranto bendras ilgis sudarys 2800 m. „Visi darbai dėl terminalo statybos vyksta laiku. Dujotiekio jungties planas yra viršytas. Planuojama dujotiekio darbus baigti apie pusantro mėnesio anksčiau, - teigė A.Butkevičius.
Jau nutiesta pirmoji 600 metrų ilgio jungiamojo dujotiekio dalis. Šį ir kitą mėnesį bus klojami dujų apskaitos stoties pastato pamatai.
Gruodžio 3 dieną terminalas turi būti paruoštas veiklai.
A.Butkevičius teigė, jog jau prasidėjo derybos su potencialiais dujų tiekėjais. „Tikimės, kad vasaros viduryje bus pasirašytos sutartys. Šiuo metu dirbama su galimais tiekėjais, sutartis – didelės apimties, ją sudaro bemaž 200 puslapių, tad reikia stipriai padirbėti“, - sakė premjeras.