Po pietų prie uosto vartų pasirodęs “Arctic Voyager“ galingų vilkikų tempiamas sėkmingai įveikė atstumą iki Kiaulės Nugaros seklumos, prie kurios šliejasi pernai gruodį pradėjęs veikti SGD terminalas. Dujas į laivą-saugyklą „Independence“ ketinama perpumpuoti per parą.
Kitas panašios talpos dujovežis į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti maždaug po dviejų mėnesių. Su Maltos vėliava plaukiojantis dujovežis „Arctic Aurora“ pernai gruodį atgabeno į Klaipėdą bandomąją 107 tūkst. kubinių metrų suskystintųjų (arba 80,9 mln. kubinių metrų gamtinių) dujų siuntą, skirtą pirmojo Baltijos šalyse SGD terminalo sistemų testavimui.
Kai visi SGD terminalo įrenginiai buvo išbandyti, vasario pabaigoje uoste pasirodė kitas dujovežis „Golar Seal“. Jis atplukdė 140 tūkst. kubinių metrų suskystintųjų dujų.
Pasibaigus šildymo sezonui, per Klaipėdos uostą importuotos gamtinės dujos daugiausia bus naudojamos “Lietuvos energijos gamybos“ elektrinėje Elektrėnuose – jėgainėje šiuo metu veikia moderniausias 9-asis blokas.
Per metus į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti 6-7 dujovežiai, kurie atgabens apie 540 mln. kubų gamtinių dujų.