Laišką premjerui pasirašė signatarai Aloyzas Sakalas, Egidijus Bičkauskas, Egidijus Klumbys, Mečys Laurinkus ir Rolandas Paulauskas.
Anksčiau jau skelbta, kad laivą nuomojanti bendrovė „Hoegh LNG“ yra Bermudų salose registruota bendrovė. Ji yra antrinė Norvegijos bendrovės „Hoegh LNG Holdings“ įmonė. Pastaroji yra įtraukta į Oslo biržos prekybos sąrašą ir laikosi biržos reglamentuotų griežčiausių skaidrumo ir informacijos atskleidimo standartų.
Tai,. kad „Hoegh LNG“ yra registruota Bermudų salose, visiškai atitinka jūrų versle įprastą sąnaudų ir pajamų centralizavimo praktiką. Kita laivo-talpyklos įsigijimo konkurse dalyvavusi Norvegijos bendrovės „Golar“ antrinė įmonė taip pat registruota Bermudų salose. „Hoegh LNG“ valdo didžiąją dalį Norvegijos „Hoegh LNG Holdings“ įmonių grupės turto.
Tačiau signatarai įsitikinę, kad tokios informacijos Lietuvos vartotojams nepakanka. „To, kiek buvo paskelbta, tikrai per mažai. Turi būti aiškiai paskelbta, kas yra tos bendrovės akcininkai“, – lrytas.lt teigė signataras M.Laurinkus.
Pasak jo, už dujas mokantys Lietuvos gyventojai turi teisę žinoti tikslią informaciją apie laivo savininkus ir bendrovės akcininkus. Tačiau M.Laurinkus nesitiki, kad bus pateiktas išsamus atsakymas.
„Greičiausiai bus pasakyta, kad tai komercinė paslaptis“, – svarstė M.Laurinkus.
„Klaipėdos naftos“ sąnaudos per dieną už laivo „Independence“ su įgula nuomą ir remontą sudaro apie 116 tūkst. eurų (be PVM), o iš viso per 10 metų – apie 0,42 mlrd. eurų (be PVM). Visa suma apima laivo nuomos, veiklos, remonto, įgulos nuomos, valdymo ir kitas eksploatavimo sąnaudas.