„Klaipėdos nafta“ atnaujino prekės ženklą

Naftos produktų ir suskystintųjų gamtinių dujų terminalų operatorė AB „Klaipėdos nafta“ atnaujino 14 m. gyvuojantį prekės ženklą.

Naujasis „Klaipėdos naftos“ logotipas<br>„Klaipėdos nafta“ nuotr.
Naujasis „Klaipėdos naftos“ logotipas<br>„Klaipėdos nafta“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 22, 2016, 11:22 AM, atnaujinta Feb 9, 2018, 9:17 PM

„Užimame svarbią poziciją šalies energetikos sektoriuje, todėl savo veiklas privalome grįsti ne tik gerais finansiniais rodikliais, tačiau ir profesionaliu vizualiniu identitetu. Senasis prekės ženklas nebeatitinka šiandienos realijų, todėl norėjome sukurti naują, šį laikmetį atitinkantį ir bendrovės vertybių įkvėptą prekės ženklą“, – apie svarbų vizualinį virsmą sakė KN Finansų ir administravimo departamento direktorius, vykdantis generalinio direktoriaus funkcijas Marius Pulkauninkas.

Naujasis KN prekės ženklas sukurtas vadovaujantis AB „Klaipėdos nafta“ veiklos istorija ir bendrovės vertybėmis: iniciatyvumas, profesionalumas, skaidrumas, patikimumas ir socialinė atsakomybė. Todėl KN logotipas įgyja naujas savybes, glaudžiai susijusias su bendrovės vertybėmis ir kasdiene vykdoma veikla. Nuo šiol ženklui būdinga: vidinė energija, kasdienis virsmas, jis yra lengvas bei nepriklausomas.

„Naujasis logotipas – globalios geografinės aprėpties ženklas, atstovaujantis Lietuvos visuomenės interesus ir kuriantis partnerystei vertę visame pasaulyje. Atnaujinant šį prekės ženklą, buvo stengiamasi jį padaryti modernų, tačiau tuo pačiu išlaikant atpažįstamumą“, – teigė M.Pulkauninkas.

KN prekinį ženklą sudaro: abstraktus ir aiškus, dinamiškas, bet stabilios konstrukcijos, atviras ir neuždarytose savo formose, minimalistiškai santūrus simbolis su šalia jį lydinčiomis didžiosiomis KN raidėmis.

„Sėkmingas prekės ženklas turi ne tik pasakoti apie įmonės veiklą, bet kartu ir būti aiškus, greitai suvokiamas ar nešantis tam tikrą komunikacijos kryptį. Peržiūrėję bendrovės tikslines auditorijas, identifikavome, jog jos suvokia skirtingai prekinį ženklą, todėl naujame ženkle modeliuojame du naujus šūkius, kurie artimi tam tikrai tikslinei auditorijai“, – pasakojo bendrovės vadovas.

Anot M.Pulkauninkas, atstovaujant Lietuvą ir šalies piliečių interesus – prekės ženklo šūkis tapo emocionalusis – „KURIAME NEPRIKLAUSOMYBĘ“, o žvelgiant į verslo klientus visame pasaulyje, kur būtinas ne infrastruktūros sukūrimas, o jos išmanymas bei žinios vadovaujamasi šūkiu – „KNOWLEDGE DRIVEN“.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.