Mokesčiai ir pokyčiai elektroninėje erdvėje - vartotojai nebėga nuo naujovių

 

 Svetainėje www.manogile.lt per pastarąjį mėnesį klientų, atsiskaitančių už elektrą ir dujas, padaugėjo 13 proc.<br> T.Bauro nuotr. 
 Svetainėje www.manogile.lt per pastarąjį mėnesį klientų, atsiskaitančių už elektrą ir dujas, padaugėjo 13 proc.<br> T.Bauro nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 26, 2017, 10:20 AM

 Elektros ir dujų klientus aptarnaujančio centro „Gilė“ specialistai pastebi, kad pasikeitus atsiskaitymo už komunalinius mokesčius tvarkai e. bankuose, gyventojai renkasi kitus atsiskaitymo už elektros energiją ir gamtines dujas būdus.

 

Bankams pagal SEPA (bendros Europos sąjungos mokėjimų eurais erdvės) reikalavimus atnaujinus įmokų surinkimo formas, dalis gyventojų pakeitė ir savo mokėjimo įpročius.

Nuo balandžio pradžios įmokų surinkimas per e. bankininkystę sumažėjo 14 proc., o kai kuriuose bankuose – net iki trečdalio. Tuo tarpu klientų, atsiskaitančių už elektrą bei dujas kitais elektroniniais kanalais, skaičius išaugo. Didžiausias augimas pastebimas savitarnos svetainėje www.manogile.lt – per pastarąjį mėnesį klientų, čia atsiskaitančių už elektrą ir dujas, padaugėjo 13 proc. (t.y. 12 tūkst. vartotojų). Už elektros energiją ir dujas mokančių per „Viena sąskaita“ skaičius paaugo 4 proc. (t.y. 1,8 tūkst. vartotojų).

„Kurdami elektros ir dujų savitarnos svetainę www.manogile.lt galvojome apie patogumą savo klientams, todėl pasiūlėme jiems papildomų paslaugų – galimybę atsiskaityti ne tik už elektros energiją ir gamtines dujas, bet ir už kitas namų ūkio paslaugas, televiziją, internetą, sumokėti sąskaitas už kitas asmenines paslaugas“, – sako „Gilės“ centrą valdančios bendrovės „Verslo aptarnavimo centras“ generalinė direktorė Eglė Šimė. – „E. bankininkystėje nelikus galimybės atsiskaityti vienu mokėjimu, www.manogile.lt tampa vis patrauklesne atsiskaitymo priemone mūsų klientams.“

Dalis per e. bankininkystę mokėjusių klientų ir toliau moka per e. banką, tačiau nesinaudoja įmokų surinkimo formomis, o atlieka paprastą mokėjimo pavedimą. Klientų, mokančių grynaisiais pinigais, dalis ir toliau išlieka panaši: maždaug pusė gyventojų už elektrą ir dujas atsiskaito įmokų surinkimo vietose – „Lietuvos pašte“, Maxima kasose, „Perlas“ terminaluose ir kt.

Elektros ir dujų savitarnos svetaine „Mano Gilė“ šiuo metu naudojasi daugiau nei 450 tūkst. gyventojų, kur jie gali atsiskaityti už 1750 tiekėjų paslaugas. www.manogile.lt klientai ne tik atsiskaito už paslaugas, bet naudojasi ir kitomis paslaugomis – pateikia paraiškas įsivesti elektrą ar dujas, stebi savo suvartojimo ir mokėjimų istoriją, užsisako reikalingas pažymas, deklaruoja skaitiklių rodmenis ir kt. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.