Verslas atranda „Instagram“, bet kada išmoks juo naudotis?

Vienas populiariausų socialinių tinklų „Instagram“ verslui sukuria daugybę galimybių reklamuotis ir verbuoti naujus klientus ar pirkėjus. Lietuvos verslas jau suprato „Instagram“ potencialą, tačiau mūsų verslininkams dar reikėtų pasimokyti juo tinkamai naudotis.

„Instagram“ galima rasti tiek labai sėkmingų reklaminių pavyzdžių iš Lietuvos verslo, tiek visiškų komunikacijos katastrofų. O šis socialinis tinklas joms neatlaidus, teigė reklamos agentūros „Cocos“ vadovas, kūrybininkas ir rašytojas Mantvydas Leknickas.<br>Login nuotr.
„Instagram“ galima rasti tiek labai sėkmingų reklaminių pavyzdžių iš Lietuvos verslo, tiek visiškų komunikacijos katastrofų. O šis socialinis tinklas joms neatlaidus, teigė reklamos agentūros „Cocos“ vadovas, kūrybininkas ir rašytojas Mantvydas Leknickas.<br>Login nuotr.
„Instagram“ galima rasti tiek labai sėkmingų reklaminių pavyzdžių iš Lietuvos verslo, tiek visiškų komunikacijos katastrofų. O šis socialinis tinklas joms neatlaidus, teigė reklamos agentūros „Cocos“ vadovas, kūrybininkas ir rašytojas Mantvydas Leknickas.<br>Login nuotr.
„Instagram“ galima rasti tiek labai sėkmingų reklaminių pavyzdžių iš Lietuvos verslo, tiek visiškų komunikacijos katastrofų. O šis socialinis tinklas joms neatlaidus, teigė reklamos agentūros „Cocos“ vadovas, kūrybininkas ir rašytojas Mantvydas Leknickas.<br>Login nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 7, 2016, 10:17 AM, atnaujinta May 26, 2017, 8:45 AM

„Instagram“ galima rasti tiek labai sėkmingų reklaminių pavyzdžių iš Lietuvos verslo, tiek visiškų komunikacijos katastrofų. O šis socialinis tinklas joms neatlaidus“,- „Login“ konferencijoje teigė reklamos agentūros „Cocos“ vadovas, kūrybininkas ir rašytojas Mantvydas Leknickas.

Galimybių daug

Šiuo metu Lietuvoje „Instagram“ naudojasi daugiau nei 200 tūkst vartotojų, daugiausia iki 30 metų. Įdomu tai, kad šiuo socialiniu tinklu naudojasi visa Lietuva – nuo didmiesčių iki mažiausių kaimelių, taigi jo auditorija – tikrai plati.

Vartotojams šis socialinis tinklas suteikia galimybę dalintis nuotraukomis ir vesti vaizdingą dienoraštį, o verslui – reklamuotis.

Vis dėlto anksčiau „Instagram“ verslininkų nelabai domino. „Pagrindinė to priežastis – „Instagram“ yra kitoks socialinis tinklas, čia negalima nieko nedaryti – reikia sumanių žmonių ir gerų idėjų“, – kalbėjo M.Leknickas.

Jei „Facebook“ užtenka sumokėti ir tavo reklamą pamatys daugybė vartotojų, „Instagram“ tokios galimybės ilgą laiką nebuvo. Dabar ji atsirado – susimokėjus jūsų nuotraukos „įšoks“ į kitų vartotojų srautus. Tačiau to neužtenka.

„Instagram“ turi savo taisykles“, – teigė M.Leknickas.

Su reklama – atsargiai

Nors dažnai juokaujama, kad „Instagram“ vartotojų tikro gyvenimo akimirkos yra surežisuotos ir atrodo kur kas geriau nei yra iš tikro, reklamai šis socialinis tinklas labai nepakantus.

„Kai kurios įmonės pradėjo į „Instagram“ kelti nuotraukas su savo akcijomis ar prekių nuotraukomis iš reklaminių lankstinukų. Reikia suprasti, kad čia niekas reklamos nenori“, – pabrėžė M.Leknickas.

Nuotraukos turėtų būti kuo natūralesnės, tarsi iš tikro gyvenimo. Siurblys su prierašu „akcija“ – visiškas fiasko, bet štai juo grindis siurbianti mergina – galimybė sulaukti daug „like“, o tuo pačiu – vartotojų dėmesio.

Kitas dalykas, kurio, atrodo, nesugeba perprasti mūsų verslininkai – grotažymės, vadinamos „hashtagais“.

„Tarkim „Apranga“ dabar paleido reklaminę kampaniją, kurioje naudojama grotažymė #asmyliuaprangą. Ji puikuojasi ant lauko reklamų, tačiau ką su ja daryti? Kelti savo nuotraukas su „Aprangos“ drabužiais? Stilingus savo derinius?

Juokingiausia, kad paieškojus šios grotažymės „Instagram“, negalima rasti nė vienos nuotraukos, taigi net pati kompanija tuo nepasirūpino“, – klaidas analizavo M.Leknickas.

Geras grotažymių naudojimo pavyzdys – „If draudimas“. Ši kompanija kelia gražias nuotraukas iš šeimos akimirkų su grotažyme #namuistorijos. Visi supranta, kad tai reiklama, tačiau ji veikia – dabar vartotojai patys fotografuoja malonias akimirkas ir ženklina nuotraukas šia grotažyme.

O kaip daryti?

Pagrindinis patarimas, kurį M.Leknickas davė verslininkams, norintiems išpopulairinti savo įmones „Instagram“ – paprastumas: „Reikia dalintis tuo, ką žmonės mėgsta. Poezija, jūra, maistas, geras oras – tai dalykai, apie kuriuos žmonės dalinasi daugiausia nuotraukų. Vadinasi jūsų panašios nuotraukos turi puikias galimybes būti pastebėtomis“.

Kūrybininkas taip pat patarė stebėti, ką apie jus kalba kiti. „Vieną kartą pasidalinau nuotrauka iš restorano, kuriame pietavau, o po valandos mano nuotrauką pasidalino oficiali restorano svetainė. Tai reiškia, kad jam net nereikia rūpintis reklama – už įmonę ją kuria vartotojai“.

Kitas dalykas, kurį galima sėkmingai išnaudoti – nuomonės formuotojai. Dauguma jų mielai dalinasi nuotraukomis su įvairiais produktais.

Tokia reklama efektyvi – ją ne tik pamato daugybė žmonių, bet ir produktu suvilioti lengviau, jei jį reklamuoja žinomas ir mėgiamas žmogus.

Visą „Instagram“ ir reklamavimosi joje sistemą galima apibūdinti trumpai – reklamuokis nesireklamuodamas.

„Reikia stebėti, ką mėgsta žmonės ir tiesiog dalintis su tuo susijusiomis maloniomis akimirkomis. Tokia „Instagram“ esmė“, – teigė M.Leknickas.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.