Esate matematikas? Nemanykit, kad bankas nepasiūlys darbo kėdės

„Viskas prasidėjo nuo praktikos“, – pratarė Gediminas Kapčinkas. Šis vaikinas, baigęs Vilniaus Gedimino technikos universitete verslo vadybos studijas, nesėdėjo be darbo. Nuo 2009-ųjų jis mynė karjeros laiptais – banke atliko praktiką, o vėliau dirbo  administratoriaus darbą, ėmėsi ir pardavimo.

Sparčiai augant kompetencijų ir paslaugų centrų skaičiui Lietuvoje, galimybės dirbti prestižinį darbą plečiasi ne tik IT, bet ir kitų profesijų specialistams.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Sparčiai augant kompetencijų ir paslaugų centrų skaičiui Lietuvoje, galimybės dirbti prestižinį darbą plečiasi ne tik IT, bet ir kitų profesijų specialistams.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 28, 2016, 11:10 AM, atnaujinta May 23, 2017, 11:27 PM

Prieš trejus metus jis tapo „Danske Bank“ Globalių paslaugų centro (GSL) komandos nariu. O dabar pats vadovauja verslo paskolų administravimo komandai.

„Įsikūrus GSL iškart supratau, kad karjerą noriu tęsti globalioje - daugybę darbų aprėpiančioje specialistų komandoje.

Bet pradžioje dar pusmetį stažavausi Danijoje, o tada tęsiau darbą Lietuvoje.

Stipri vadovų parama, suteikta galimybė tobulėti, o kartu - atsakomybė pamažu didėjo. Gana greitai įgijau patirties. Mūsų komanda taip pat didėjo, todėl, atsiradus galimybei panaudoti sukauptą patirtį, ėmiausi jai vadovauti. 

Labiausiai mane žavi skandinaviška bendravimo kultūra, įdomios užduotys, suteikta atsakomybė, atviras bendravimas su vadovais ir kolegomis“, – savo patirtimi pasidalijo G.Kapčinskas. 

Šiuo metu jo vadovaujama komanda administruoja stambių verslo klientų paskolas visoje “Danske Bank“ gruopėje – paskolų klausimais bendraujama su įvairių šalių klientais bei didžiausiais Europos ir Amerikos bankais.

Pasak G.Kapčinsko, besikeičianti ir rizikinga paskolų rinka, kompleksinės užduotys reikalauja ypač didelio atsakingumo ir greičio, tad darbas nėra monotoniškas, o suteiktos atsakomybės leidžia pasijusti svarbiu ir nuolat tobulėti.

Kompetencijų centrų gausėja  

Sparčiai augant kompetencijų ir paslaugų centrų skaičiui Lietuvoje, galimybės dirbti prestižinį darbą plečiasi ne tik IT, bet ir kitų profesijų specialistams.

Lietuvoje veikiančiame „Danske Bank“ GSL jau yra sukurta arti 1000 darbo vietų. Daugiau negu pusė čia dirbančiųjų yra baigę socialinius mokslus.

GSL darbuotojai aptarnauja banko klientus visose šalyse, kur veikia „Danske Bank“, taip pat koordinuoja ir tobulina grupės vidaus procesus.

GSL dirba daugiau kaip 100-ą įvairių specialybių turintys profesionalai. 60 proc. jų yra baigę socialinius mokslus: vadybos, ekonomikos, teisės, finansų, taip pat, matematikos, statistikos ir kitokias studijas.

Savo žinias jie pritaiko daugybėje skirtingų finansinių paslaugų sričių – nuo banko privačių ar verslo klientų aptarnavimo iki pinigų plovimo prevencijos, sudėtingų finansų rinkų operacijų priežiūros, „Danske Bank“ įmonių grupės teisės bei rizikos valdymo ir kitur.

Atsakomybė – vis didesnė

„Prieš trejus metus Lietuvoje įkūrę Globalių paslaugų centrą pradėjome nuo paprasčiausių bankinių operacijų, o šiandien galime didžiuotis būdami strateginės svarbos banko dalimi. Taip pat – ir darbuotojais, kurie savo žiniomis ir atsakomybių ribomis niekuo nesiskiria nuo kolegų kitose šalyse.

Vertindama mūsų darbo rezultatus, darbuotojų kompetenciją ir potencialą, „Danske Bank“ grupė kasmet vis labiau plečia ir gilina mūsų atsakomybių ribas“, – sakė  „Danske Bank“ Globalių paslaugų centro vadovė Rosita Vasilkevičiūtė.

GSL darbuotojams Lietuvoje dažnai patikimos aukštos pareigos visos grupės mastu. Pavyzdžiui, net 8 iš 10 GSL vadovų Lietuvoje per pastaruosius metus tapo globalių banko funkcijų lyderiais. Tai reiškia, kad šiandien jie vadovauja skirtingose šalyse dirbančioms specialistų komandoms ir yra atsakingi už tai, kad banko klientai bet kurioje šalyje gautų aukščiausios kokybės paslaugas.

Išaugo ne tik darbuotojų atsakomybės, bet ir į Lietuvą perkeliamų procesų kompleksiškumas. Pavyzdžiui, pačias didžiausias „Danske Bank“ grupės klientų paskolas, taip pat ir sindikuotas paskolas administruoja komanda Lietuvoje.

„Mūsų darbuotojai supranta, kad jie turi ne tik reikiamas priemones kurti vertę bendrovei, bet ir sparčiai auga patys. Mūsų tikslas – auginti tam tikrų finansų ir tarptautinio verslo valdymo sričių ekspertus, kurių rinkoje labai trūksta. Nuolat auganti organizacija sukuria gerą terpę darbuotojams tobulėti ir žinių, ir karjeros prasme. Ką tik studijas baigusiems jauniesiems specialistams siūlome stažuočių programas, kurių metu jie gali įgyti patirties pasirinktoje srityje Lietuvoje ir Skandinavijos šalyse“, – teigia R. Vasilkevičiūtė.

Danske Bank“ globalių paslaugų centro komandos nariai kvalifikacijas yra įgiję 100 Lietuvos ir pasaulio universitetų.

63 proc. specialistų turi bakalauro laipsnį, 27 proc. – magistro ir aukštesnį. Bendras amžiaus vidurkis kompetencijų centre siekia 28 m. Visi darbuotojai sklandžiai kalba anglų kalba, o Šiaurės kalbos – antros pagal populiarumą.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.