Kaip smulkiam verslui išplaukti į stambius reklamos vandenis?

Smulkaus verslo savininkai savo reklamos kampanijas turi įvertinti realiai. Dažniausiai jie ieško efektyvių, pigių sprendimų, tačiau gauna arba viena, arba kita, tuo pat metu nerasdami pigaus ir efektyvaus kanalo savo reklamoms.

Jei turite tik mažą reklamai skirtą biudžetą, nėra prasmės reklamuotis brangiame žurnale. Pasirinkti „Facebook“ reklamos kampaniją būtų praktiškiau, nes kasdien galėsite kontroliuoti savo išlaidas.<br>123fr nuotr.
Jei turite tik mažą reklamai skirtą biudžetą, nėra prasmės reklamuotis brangiame žurnale. Pasirinkti „Facebook“ reklamos kampaniją būtų praktiškiau, nes kasdien galėsite kontroliuoti savo išlaidas.<br>123fr nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aistė Sutkutė

Jun 24, 2016, 9:46 PM, atnaujinta May 20, 2017, 5:38 PM

Todėl biudžete būtinai turite numatyti finansavimą reklamai, o ne žaisti su tam tikslui atidėtais pinigais. Paskirdamas tinkamą pinigų sumą reikiamam kanalui, galite pasiekti tikimąsi rezultatą ar bent jau pagerinti rezultatus numatytam laikui. Kadangi Jūsų mėnesio išlaidos bus paskirstytos nuosekliai, geriau įvertinsite ir bendrą veiksmingumą. Norėdami padėti Jums optimizuoti savo reklamos pastangas, pateikiame tinkamiausias jos strategijas smulkiajam verslui.

1. Numatykite tikslinę auditoriją

Konkretus produktas ar paslauga, kuriuos bandote įpiršti, neatitinka kiekvieno žeme vaikš iojančio poreikių. Daugelis mažesnių įmonių tinkamai nevykdo tikslinių kampanijų, nepaisant to, kad auditorijų nustatymas yra viena iš reklamos internete didžiausių privalumų.

Remiantis surinktais duomenimis, turite sukurti aiškų tikslinių klientų profilį. Informaciją laikydami rankose ir žinodami savo šiandieninę klientūrą, galite pradėti kampaniją atlikdami demografinius ir psichografinius grupavimo darbus tikslinei grupei pritraukti.

Nesvarbu, ar reklamuojate internete, ar ne, įsitikinkite, kad Jūsų tekstas ir vaizdai atspindi klientus. Tai yra raktas į sėkmingą tikslinių auditorijų nustatymą.

2. Matuokite ir sekite savo reklamą

Daugelis smulkių verslų vadovų net nenutuokia, ar jų reklama veikia. Bet juk taip nieko neišeis.

Reklama internetinėse platformose, pavyzdžiui, Google AdWords ir Facebook, suteikia Jums išsamią, su reklamomis susijusią statistiką ir padeda nustatyti, kas veiksminga, o kas ne.

Jei reklamuojate ne internete ir turite sukurti specialų elektroninio pašto adresą arba telefono numerį, kad geriau suvoktumėte, kaip Jūsų klientas randa Jus ir kaip reklama jį veikia, tai verta pasistengti. Tačiau jokiu būdu nebandykite visko nuspėti.

3. Žinokite, kada reklamuotis

Iš pirmo žvilgsnio, reklama ištisus metus ir biudžeto peržiūrėjimas kiekvieną mėnesį gali atrodyti išmintinga. Bet jei sugrįšite į verslo pradžią, pamatysite, kad padarėte daugybę dalykų, kurių niekaip nepasversi ir neišmatuosi. Niekaip nepavyks išlaikyti tolygios rinkodaros ir reklamos iniciatyvos ištisus metus.

Jei parduodate sezoninius produktus, turite reklamuotis tinkamiausiu metų laiku. Net galite pradėti truputį anksčiau ir reklamuotis kiek ilgėliau.

Atsižvelgiant į verslą, kurį vykdote, Kalėdos yra puikiausias laikas. Naudinga skirti šiek tiek pinigų reklamai šių ir kitų švenčių progoms.

Galiausiai, taip pat naudinga yra nepražiopsoti, kaip reklamuojasi konkurentai. Jei turite suplanavę papildomą biudžetą, tai greičiausiai nuo jų ne tik neatsiliksite, bet ir pergudrausite.

4. Tinkamai kurkite prekės ženklą

Ar klientai Jūsų reklamą atpažįsta iš teksto, spalvų, vaizdų, logotipo ar šrifto? Juk, sakykime, „Coca-Cola“ visiems siejasi su raudona spalva ir Kalėdomis, tiesa? Jei šis klausimas skamba absurdiškai, žvilgtelėkite, ką daro didieji prekių ženklai ir kampanijos. Dažnai jų reklamas galite atpažinti vien iš naudojamų spalvų.

Ilgainiui klientai pažins ir atsilieps į Jūsų pastangas. Galite sumanyti keisti savo prekės ženklą kaskart, kai kuriate naują reklamą, bet laiko atžvilgiu tai gali būti painu ir neefektyvu. Jūsų tikslas – rodytis ten, kur tikimasi Jus pamatyti, su pažįstamos išvaizdos reklama, kuri nuosekliai rezonuos su tiksliniu klientu. Kurkite gerus prekės ženklus ir nekeiskite vaizdo. Rezonansas sukurs Jums lojalumą.

5. Gerai panaudokite savo resursus

Žinote reitingavimo svarbą paieškos sistemoje, bet neturite lėšų ir laiko, skiriamų nuolatinam svetainės turinio atnaujinimui.

Tokiu atveju geriausiai būtų pasinaudoti, pavyzdžiui, Google AdWords paslaugomis, tuomet galite pakilti aukščiau paieškoje net neoptimizuojant turinio naujiems raktažodžiams. Jei turite biudžetą reklamai, bet ne laiką turiniui kurti, tai išteklius naudojate tinkamai.

Jei turite tik mažą reklamai skirtą biudžetą, nėra prasmės reklamuotis brangiame žurnale. Pasirinkti „Facebook“ reklamos kampaniją būtų praktiškiau, nes kasdien galėsite kontroliuoti savo išlaidas. Sąžiningai įvertinkite turimus išteklius ir paskirstykite juos taip, kad jie padėtų Jums auginti verslą.

6. Rodykitės tinkamose vietose

Pavojinga pervertinti savo tikslinius klientus. Pavyzdžiui, jei yra tam tikra radijo laida, kuri Jums patinka, ir manote, kad klientams ji patinka taip pat, galite priimti neteisingą sprendimą pinigus ir išleisti radijo reklamai, kas būtų brangu ir neveiksminga.

Jei reklamai skirti pinigai atsiduria netinkamoje vietoje, Jūs juos švaistote. Vietoj to, Jums reikia susipažinti su savo klientais. Taigi, apklauskite juos. Sužinokite, kur jie naršo internete, kokias knygas ir žurnalus skaito, kokių radijo laidų klauso ir t. t.

Kai reklama atitiks klientų supratimą, savo verslui pritrauksite daugiau patikimų klientų.

„Yra daug galimybių užsidirbti iš reklamos. Svarbiausia žinoti, kas yra Jūsų tiksliniai klientai, kur jie norėtų naršyti ir kur rasti daugiau tokių žmonių, tuomet paskirstyti savo išteklius tiems konkretiems kanalams.“ teigia „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Reklama – tai ne tai, ką sukūriau ir pamiršau. Turite laikytis strategijų ir tinkamu laiku padidinti savo pardavimus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.