Bankininkai stebisi: jų paslaugos lietuviams mažai reikalingos

Didelės dalies gyventojų santykis su bankais yra gana simboliškas – jie neišnaudoja finansinių įstaigų siūlomų paslaugų.

Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jan 20, 2015, 11:54 AM, atnaujinta Jan 15, 2018, 1:20 PM

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) užsakymu bendrovės Socialinis informacijos centras (SIC) atliktas tyrimas atskleidė, kad daugiausia gyventojų banke turi einamąją sąskaitą (83 proc.) ir atlieka operacijas grynaisiais pinigais (81 proc.), didžioji dauguma (72 proc.) taip pat turi debetinę kortelę. Bankinius pavedimus atlieka 43 proc. gyventojų.

Tačiau pensijų fondų paslaugomis naudojasi vos 18 proc. apklaustųjų, ir tik dešimtadalis gyventojų naudojasi kredito kortelėmis, vos 4 proc. – lizingu. Bankų siūlomos investicijų į vertybinius popierius paslaugos iš patirties žinomos tik vienam procentui respondentų.

„Apklausa parodė, kad Lietuva, būdama gerokai pažengusi naudojantis informacinių technologijų ir telekomunikacijų naujovėmis, bankinių paslaugų srityje vis dar yra pradedančiųjų lygyje.

Tai ir stebina, ir leidžia numatyti aiškesnes švietimo ir paslaugų populiarinimo kryptis“, – konstatuoja LBA prezidentas Stasys Kropas.

Tyrimas buvo atliktas 2014 m. pabaigoje, jo metu apklausti 1007 18-74 metų respondentai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: esminiai pokyčiai Vilniaus oro uoste