Už kelionę – seniai sumokėta, bet jei nebeįmanoma išvykti?

Lietuvos keliautojams, kurie už poilsines keliones paprastai sumoka iš anksto, nerimo – jau mažiau. Net jei nenumatytos aplinkybės sutrukdys atostogas, pinigų jie nepraras. Tačiau yra ir vienas „jei“ – jei jie apsidraus.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 9, 2015, 9:36 AM, atnaujinta Jan 11, 2018, 5:22 AM

Kelionių organizavimo įmonė „Travelonline Baltics“ kartu su draudimo bendrove „PZU Lietuva“ pasiūlė poilsinių kelionių draudimą. Jis kompensuos 95 proc. kelionės kainos, nereikalaujant jokių papildomų paaiškinimų. Pranešti apie pasikeitusius planus reikia likus mažiausiai penkioms dienoms iki išvykimo.

Papildomą draudimą galima įsigyti perkant UAB „Travelonline Baltics“ organizuojamų poilsinių kelionių paketus į Ispaniją, Italiją, Graikijos salas, Kiprą ir Maltą, nepriklausomai nuo trukmės ar datos, portaluose judek.lt, toptravel.lt, easytravel.lt, keliones.lt.

Pasak „PZU Lietuva“ Naujų kanalų skyriaus vadovo Rimto Vaitkunsko, žmogui kelionę gali sutrikdyti ne tik ligos ar nelaimės, bet ir pasikeitusios aplinkybės darbe ar net nepalanki orų prognozė pasirinktoje šalyje.

„Travelonline Baltics“ rinkodaros vadovas Tadas Rimkus sako, kad kelionių organizatoriai pastebi tendenciją, jog dalis klientų, įsigijusių kelionių paketą iš anksto, atėjus laikui, teiraujasi galimybių kompensuoti sumokėtus pinigus. T.Rimkaus manymu, kelionės draudimas, padengiantis nuostolius, nepaisant priežasties, yra naudingiausiais sprendimas, kurį žmogus gali pasirinkti, įvertindamas visas aplinkybes.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.