Konkurencijos taryba rekomenduoja:
1. Reklamose naudoti išsamų ir teisingą kainų palyginimą, kad vartotojas galėtų įvertinti tikrąją reklamoje pateikiamo pasiūlymo vertę;
2. Naudoti apibūdinimą „sumažinta nuo“ ir nubrauktą aukštesniąją kainą tik tuomet, jei tai yra reklamos davėjo anksčiau taikyta kaina;
3. Naudoti reklamoje apibūdinimą „iki xx proc.“ (pavyzdžiui, „nuolaidos iki 70 proc.“) tuo atveju, jei skelbiamas maksimalus kainos sumažinimas išpardavimo metu taikomas bent 10 proc. nurodytų prekių (tam tikros prekių grupės prekių).
Jei reklamos davėjas prekės ar paslaugos pardavimo (aktualią) kainą reklamoje lygina su savo anksčiau taikyta kaina, Konkurencijos taryba rekomenduoja:
1. Nurodyti aktualiausią reklamos davėjo 28 dienas iš eilės ar ilgiau taikytą kainą;
2. Naudoti tik kainas, kurios paskutinį kartą taikytos ne seniau nei prieš 6 mėn.;
Rekomendacijos lyginant reklamos davėjo kainas su konkurento ar „rekomenduojamomis“ kainomis Svarbu, kad:
1. Naudojama reklamos davėjo ir konkurento prekės kaina būtų to paties laikotarpio;
2. Reklamoje būtų tiesiogiai nurodomas konkurentas;
3. Nurodoma užfiksuotos konkurento prekės kainos data ir vieta.