Odesa – nauja lietuvių turistų pamėgta kryptis?

Anekdotais ir iš savęs pasijuokti linkusiais žmonėmis garsėjantis miestas, kuriame nestinga kontrastų – sovietmečio šešėlių ir šiuolaikiškumo. Šitaip galima apibūdinti Odesą Ukrainoje. Prieš mėnesį šia kryptimi tiesiogiai iš Vilniaus pradėjo skraidyti Ukrainos avialinijos. Ir nors, atrodytų, vargiai ši kryptis galėtų būti paklausi, skaičiai rodo ką kita.

Vilniaus-Odesos maršrutu nuo birželio 26 dienos, pirmojo skrydžio dienos, pervežta 2314 keleivių.<br>V.Balkūno nuotr.
Vilniaus-Odesos maršrutu nuo birželio 26 dienos, pirmojo skrydžio dienos, pervežta 2314 keleivių.<br>V.Balkūno nuotr.
Vilniaus-Odesos maršrutu nuo birželio 26 dienos, pirmojo skrydžio dienos, pervežta 2314 keleivių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Vilniaus-Odesos maršrutu nuo birželio 26 dienos, pirmojo skrydžio dienos, pervežta 2314 keleivių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Aida Murauskaitė

Aug 1, 2015, 12:13 PM, atnaujinta Oct 22, 2017, 10:55 AM

Vilniaus-Odesos maršrutu nuo birželio 26 dienos, pirmojo skrydžio dienos, į abi puses pervežta 2314 keleivių. Skrydžiai rengiami du kartus per savaitę. Skrydžiai į šį Ukrainos miestą yra kur kas populiaresni, nei buvo galima tikėtis, žinant, kokia įtampa tvyro šioje šalyje.

Paplūdimio juosta, nenusileidžianti Nicai ar Barselonai. Susitraukusi grivina, tad ir kainos atrodo nedidelės. Tramvajaus bilietas atsieina 0,08 euro. Apsčiai ir akį badančio vargo, ir gatvės duobėtos, tačiau prabangos nestinga naktiniuose klubuose Arkadijos rajone.

„Ši kryptis man yra staigmena. Tiesą pasakius, kai pats skridau, tai buvo trečias reisas tuo maršrutu, tad tikėjausi lėktuve pamatyti 20 žmonių, na, galbūt 30. Bet keleivių buvo per 70. Nors procentiškai tai nebuvo aukštas užpildymas, nes skrido 186 lėktuvas, vertinčiau tai, kaip neblogą laimėjimą“, – savo nuomone dalijosi aviacijos ekspertas Simonas Bartkus.

Jis abejojo, kad, esant dabartinei politinei padėčiai Ukrainoje, atostogos prie Juodosios jūros trauktų lietuvius.

„Juolab „Air Baltic“ iš Rygos vasaromis skraidindavo tiek į Simferopolį, tiek į Odesą, bet pernai dėl suprantamų priežasčių nutraukė ne tik skrydžius į Simferopolį, bet ir į Odesą.

Įdomu, kad tai, kad skrisdamas iš Vilniaus į Odesą mačiau ne tik atostogautojus. Bent keli keleiviai persėdo Vilniuje ir toliau keliavo į Frankfurtą, Rygą, Taliną. Tad akivaizdu, kad šiuo reisus naudojasi ir tie, kurie keliauja darbo reikalais“, -- pasakojo S.Bartkus.

Savo tinklalaraštyje papasakojęs apie kelionę į Odesą, jis netruko sulaukti atgarsių: per dešimt žmonių domėjosi išvykos smulkmenomis.

„Žinau, kad viena draugų grupė keliauja švęsti bernvakario, kiti individualioms kelionėms savaitgaliams renkasi šį kraštą prie Juodosios jūros“, – sakė S.Bartkus.

„Naujų skrydžių atsiradimu visuomet džiaugiamės – taip gerėja mūsų susisiekimas su kitomis valstybėmis, Lietuva tampa labiau pasiekiama užsieniečiams. Prieš atsirandant naujam maršrutui visuomet vyksta daugelio šalių, įskaitant ir oro uostų, įsitraukimo reikalaujantis procesas. Oro linijos, rinkdamosi naują kryptį, analizuoja galimus keleivių srautus, šalies situaciją, potencialą, ekonomines sąlygas ir kita.

Pagrindinis jų tikslas – kad maršrutas būtų pelningas. Ir kai tai nutinka, žinoma, kad smagu ir oro uostams, galintiems keleiviams pasiūlyti platesnį krypčių pasirinkimą tiek keliaujant atostogauti, tiek verslo reikalais, tiek lankyti šeimos ar draugų“, – kalbėjo Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.