Poilsiautojai dosnūs – išlaidauja net penkiskart smarkiau

Pagaliau į Lietuvą atėjusi karšta vasara žmones parduotuvėse verčia dažniau užsukti į vandens, gaiviųjų gėrimų, vaisių ir ledų skyrius. Itin didelio srauto pirkėjų pastarosiomis savaitėmis sulaukė Lietuvos kurortuose ir ežerų pakrantėse įsikūrusios „Maxima“ parduotuvės. Kai kuriose iš jų pardavimai išaugo net penkis kartus.

Palangoje net trečdaliu daugiau nei kituose miestuose parduodama ilgesnio galiojimo maisto produktų, pavyzdžiui, duonos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Palangoje net trečdaliu daugiau nei kituose miestuose parduodama ilgesnio galiojimo maisto produktų, pavyzdžiui, duonos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-08-14 14:37, atnaujinta 2017-10-20 15:15

Padidėjęs vasaros prekių pardavimas atskleidė ir įdomių tendencijų – poilsiaujantys Palangoje daugiau gamina patys, o štai Neringos poilsiautojai dažniau renkasi jau pagamintus lengvus užkandžius.

„Jau kurį laiką stebime, kad skirtinguose Lietuvos miestuose gyvenančių pirkėjų vartojimo įpročiai nėra vienodi. Ne išimtis – ir Lietuvos kurortiniai miestai.

Ilgesnėms atostogoms pajūrį pasirinkę šalies gyventojai šiais metais stengiasi maitintis sveikiau, valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Tačiau pastebėjome esminį pokytį: poilsiaujantys Palangoje daugiau gamina namuose, o štai poilsį Nidoje pasirinkusieji perka daugiau lengvų užkandžių“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ prekybos vadovas Norbertas Žioba.

Palangos prekybos tinklo atstovų teigimu, jau ne pirmus metus pastebima, kad atostogas šiame kurortiniame mieste pasirinkusieji į krepšelius įsideda vis daugiau prekių, skirtų maistui ruošti namuose. Taip pat pastebima, jog atostogaujantys Palangoje vertina tradicinę lietuvišką virtuvę.

Palangoje net trečdaliu daugiau nei kituose miestuose parduodama ilgesnio galiojimo maisto produktų – bulvių, kiaušinių ir duonos. Iš jų veikiausiai ruošiami tradiciniai lietuviški patiekalai – šaltibarščiai, salotos, taip pat sumuštiniai.

Palangoje esančių prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių pardavimai vasarą vidutiniškai išauga daugiau kaip tris kartus. Šiais metais atnaujintos „Maxima X“ pardavimai išaugo apie 3,5 karto, o naujos, didžiausios Palangoje „Maxima XX“, pardavimai, vidurvasario duomenimis, lyginant su viduržiemiu, augo kiek mažiau – apie 2,5 karto.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, Nidoje, kur dažniau ilsisi ir poilsiautojai iš Vakarų Europos, šią vasarą kiek paklausesni sveiki produktai. Nors „Maxima“ prekybos centrus aplankantys poilsiautojai į krepšelius įsideda ir greitai paruošiamų patiekalų, tačiau daugiau nei kituose Lietuvos kurortuose Nidoje nuperkama vaisių ir daržovių, pieno gaminių ir lengvų užkandžių.

Trumpesnėms atostogoms poilsį šalia ežerų pasirinkę prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai, daugiausia – Molėtų apylinkėse, šią vasarą tradiciškai dažniau renkasi šašlykus ir greitus užkandžius, tačiau kaip ir praėjusiais metais nepamiršta gaivintis natūraliu negazuotu vandeniu, valgyti daug vaisių ir daržovių.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 230 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau kaip 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.