SEB banko skyriai regionuose šeštadieniais dirbs ilgiau

Atsižvelgdamas į klientų pageidavimus, SEB bankas keičia šeštadalio aptarnavimo skyrių darbo laiką. Įprastai veikę iki 17 valandos dabar kai kurie skyriai darbą pradės vėliau ir veiks ilgiau, negu įprasta. Taigi gyventojai į banką užsukti galės ir vakare po darbų – šie banko skyriai jų lauks iki 17.30, 18 ar 19 valandos.

Nuo lapkričio 2 dienos ilgiau dirbs skyriai Kaišiadoryse, Druskininkuose, Alytuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Nuo lapkričio 2 dienos ilgiau dirbs skyriai Kaišiadoryse, Druskininkuose, Alytuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 28, 2015, 9:19 AM, atnaujinta Oct 7, 2017, 9:20 AM

Šiuo metu gyventojai po įprastų darbo valandų gali užsukti į dvylika SEB banko klientų aptarnavimo skyrių, iš jų į Biržų skyrių ir kai kuriuos skyrius Vilniuje, ilgiau pradėjusius dirbti vasarą. Nuo lapkričio 2 dienos ilgiau dirbs skyriai Kaišiadoryse, Druskininkuose, Alytuje, nuo gruodžio 9 dienos – kai kurie skyriai Klaipėdoje, o nuo gruodžio vidurio – ir Kaune.

„Nuolatos stengiamės, kad mūsų klientai banko paslaugomis galėtų naudotis lanksčiai jiems tinkamu laiku, finansinius klausimus spręstų greitai ir patogiai. Daugumai mūsų klientų į banko skyrių patogiausia užsukti prieš darbą arba po jo – tai rodo ir lankytojų srautai, ir klientų apklausos duomenys. Atsižvelgdami į tai, keičiame dalies mūsų banko skyrių laiką. Tikimės, kad lankstesnis darbo laikas padės klientams lengviau planuoti vizitą į banko skyrius su konsultantais aptarti kasdienės bankininkystės ar sudėtingesnių finansinių klausimų“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

SEB banko atliktos klientų apklausos duomenimis, 46 proc. klientų į banko skyrių patogiau užsukti pasibaigus įprastoms darbo valandoms, 40 proc. – darbo metu. Likusieji teigia, kad banko skyriuje apsilankyti jiems patogu bet kokiu metu.

Tai jau ne pirma SEB banko iniciatyva siekiant užtikrinti, kad apsilankymas banko padalinyje kuo labiau atitiktų klientų lūkesčius. SEB bankas neseniai pradėjo skelbti valandas, kada į banko skyrius užsuka mažiausiai lankytojų, kad klientai finansinius klausimus galėtų išspręsti greičiausiai. Taip pat bankas kiekviename skyriuje suteikė galimybę naudotis nemokamu belaidžiu (Wi-Fi) internetu. Be to, klientų aptarnavimo skyriuose vis daugiau dėmesio skiriama konsultacijoms finansų klausimais – dėl to klientų patogumui ir privatumui užtikrinti pertvarkyti kai kurie skyriai.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 43 SEB banko klientų aptarnavimo skyriai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.