Ką lietuviai dažniausiai perka vaistinėje?

Vaistai nuo skausmo, peršalimo

Moterys Lietuvoje išlieka pagrindinėmis vaistinių lankytojomis. Jos dažniau perka ne tik vaistus, bet ir įvairius maisto papildus.<br>P.Mantauto nuotr.
Moterys Lietuvoje išlieka pagrindinėmis vaistinių lankytojomis. Jos dažniau perka ne tik vaistus, bet ir įvairius maisto papildus.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Nov 4, 2015, 10:33 AM, atnaujinta Oct 5, 2017, 10:21 PM

„Moterys Lietuvoje išlieka pagrindinėmis vaistinių lankytojomis. Jos dažniau perka ne tik vaistus, bet ir įvairius maisto papildus. Bent kartą per mėnesį vaistinėse lankosi apie pusė šalies gyventojų, tačiau dažni vizitai į vaistinę būdingesni moterims. Bent kartą per mėnesį vaistinėje lankosi 65 proc. moterų ir perpus mažiau vyrų – 33 proc.“, – sakė TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

„Vitaminai ir kiti maisto papildai patenka tarp dažniausiai perkamų vaistinės prekių. Jų paklausa po vasaros pradeda augti spalio mėnesį ir būna 7 proc. didesnė nei metų vidurkis. Tačiau daugiausiai vitaminų suvartojama pavasarį. Tuomet pastebimai padidėja maisto papildų, skirtų kontroliuoti svorį, taip pat papildų odos, plaukų būklei gerinti, imunitetui stiprinti pardavimai. Rudenį populiariausi papildai yra skirti stiprinti imuninę sistemą, taip pat žuvų taukai“, – teigia „BENU vaistinės“ kategorijų valdymo skyriaus vadovė dr. Rima Jūratė Gerbutavičienė.

Bent kartą per mėnesį vaistinėje daugiausiai lankosi dvi amžiaus grupės – 30-39 m. ir 60-74 m. šalies gyventojai. Mažiausiai – jauniausi (15-19 m.) respondentai. Tačiau tai nereiškia, kad jie nesirūpina savo sveikata. Priešingai, 15-19 m. kartu su 30-39 m. amžiaus gyventojais nuperka daugiausiai vitaminų iš visų amžiaus grupių.

Kad jaunimas rūpinasi savo sveikata rodo ir kiti duomenys. Paklausti, ar periodiškai tikrinasi savo sveikatą, teigiamai atsakė ketvirtadalis jauniausiųjų respondentų. Tai gali būti susiję su tuo, kad periodiniai sveikatos patikrinimai yra būtini mokyklose.

„Deja, tik perėję į kitą amžiaus grupę ir pasiekę dvidešimtmetį jaunuoliai sveikatai pradeda skirti mažiau dėmesio. 20-29 m. žmonės profilaktika rūpinasi mažiausiai. Iš jų tik 17 proc. sveikatą tikrinasi profilaktiškai, nors ir neturi problemų. O 40 proc., net ir susirgus, vengia eiti pas gydytoją ir laukia, kol liga praeis pati“, – teigia J.Tauginienė.

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderis. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.