Ką pirkėjai krovėsi į šventinį virtualų maisto prekių krepšelį?

Šventinius gardumynus pirkėjai prieš Kalėdas, tarpušvenčiu ir vos nurimus šurmuliui krovėsi ne tik į realius krepšelius, bet ir į virtualius. Virtuali maisto parduotuvė „Barbora“ gruodžio antrąją pusę ir sausio pradžioje dirbo maksimaliais pajėgumais.

Po švenčių pirkėjai grįžo prie įprasto prekių krepšelio – pieno produktų, vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių, šviežios mėsos.<br>V.Balkūno nuotr.
Po švenčių pirkėjai grįžo prie įprasto prekių krepšelio – pieno produktų, vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių, šviežios mėsos.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Jan 5, 2016, 8:09 AM, atnaujinta Jun 11, 2017, 10:19 PM

„Kaip ir tradicinės maisto bei kasdienių prekių parduotuvės, išaugusią paklausą elektroninė parduotuvė „Barbora“ jautė visą gruodį, o antrojoje mėnesio pusėje iš esmės dirbome maksimaliais pajėgumais.

Užsakymų pikas prasidėjo maždaug nuo gruodžio 18 d. ir tęsėsi iki pat Naujųjų metų ir sausio pirmosiomis dienomis“, – pasakojo „Barboros“ direktorius Tomas Kibildis.

Labiausiai įtemptos buvo gruodžio 22-24 ir 30-31 dienos, kai dauguma užsakymų laikų užsipildydavo dar iš vakaro. Pirmuosius užsakymus pristatyti prekes gruodžio 23 d., virtuali parduotuvė gavo beveik prieš tris savaites, gruodžio 3-iąją. Paskutinei metų dienai nemažai užsakymų atėjo dar gruodžio 12-16 dienomis.

„Tiesa, kaip ir daugelis parduotuvių, pirmąja Kalėdų dieną „Barbora“ nedirbo, o Naujųjų metų išvakarėse prekes klientams į namus pristatėme tik iki 19 val. Sausio 1-ąją darbą irgi pradėjome vėliau – nuo 14 val.“, – kalbėjo T.Kibildis.

Kokius produktus žmonės labiausiai pirko?

Prieš Kalėdas daugiausiai pirkti tradiciniai produktai šventiniam stalui – žuvies gaminiai, šviežia ir marinuota paukštiena, vaisiai ir daržovės, bakalėjos prekės, šventiniai saldumynai – kūčiukai, saldainių rinkiniai, mėsos gaminiai. Naujiesiems metams dažniausiai pirkti gaivieji gėrimai, šviežia ir marinuota paukštiena, šviežia jautiena, mėsos gaminiai, konservuotos bakalėjos prekės. Po švenčių pirkėjai grįžo prie įprasto prekių krepšelio – pieno produktų, vaisių ir daržovių, bakalėjos prekių, šviežios mėsos.

„Pastebime, kad pirmosiomis metų dienomis daugiau nei įprastai perkama prekių, kurioms skelbiamos nuolaidų akcijos“, – sakė T.Kibildis.

Ar paklausesnis per šventes buvo alkoholis?

„Didelė mūsų pirkėjų grupė yra jaunos šeimos, tad alkoholis nėra tarp dažniausiai perkamų prekių „Barboroje“. Prieš šventes jo pardavimai kiek padidėjo, ypač paskutinėmis prieššventinėmis dienomis. Labiausiai putojančių ir tradicinių vynų, bet alkoholį pirko tik kas ketvirtas „Barboros“ pirkėjas.

Per valandą prekes „Barbora“ gali pristatyti maždaug 80-100 pirkėjų, tai priklauso ir nuo kelių būklės, užsakymų pasiskirstymo skirtinguose Vilniaus rajonuose.

„Bet prieš Kalėdas per vieną valandą prekes esame pristatę ir 116 pirkėjų“, – pabrėžė T.Kibildis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.