Kaina pirkėjams – svarbi, bet vis svarbesnė tampa kokybė

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, kaina pirkėjams – vis dar labai svarbus kriterijus renkantis prekes ir paslaugas. Vis dėlto, pastaruosius kelerius metus gerėjant ekonominei situacijai šalyje, vis daugiau dėmesio pirkėjai skiria kokybei. Net per didžiuosius metų išpardavimus prekybininkams pasiūlius ženklią nuolaidą, lietuviai perka tik gerai įvertinę savo poreikius ir ieško kokybės – žinomų prekės ženklų, brangesnių prekių.

„Maxima“ žiemos išpardavimo metu klientams siūlomos nuolaidos žiemos sezonu aktualioms prekėms, skirtoms šeimai, buičiai, namams.<br>lrytas.lt nuotr.
„Maxima“ žiemos išpardavimo metu klientams siūlomos nuolaidos žiemos sezonu aktualioms prekėms, skirtoms šeimai, buičiai, namams.<br>lrytas.lt nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-01-25 09:53, atnaujinta 2017-06-10 06:48

Naujausi „Maxima“ pirkėjų lūkesčių tyrimai rodo, kad net 91 proc. pirkėjų renkantis prekes svarbu, jog prekės kaina atitiktų kokybę. 79 proc. pirkėjų svarbu žemos daugelio prekių kainos, o 74 proc. – reguliarios akcijos ir kainų pasiūlymai.

„2009 metais šalį užklupęs sunkmetis gerokai pakoregavo vartotojų suvokimą apie tinkamą kainą – tinkama kaina buvo ta, kuri su nuolaida, pageidaujama – kuo didesne. Tačiau kuo toliau, tuo labiau matome, kad pirkėjams svarbu jausti, jog jie moka teisingą kainą – t.y. prekė verta sumokėtų pinigų. Pirkėjams vien tik mažos kainos nebepakanka. Stengiamės atsižvelgti į pakitusius jų poreikius, planuodami akcijas, nuolaidas ir išpardavimus. Vienas svarbesnių mūsų žingsnių šiuo keliu – išpardavimai, kuriuos šiais metais grindžiame visiškai kita strategija nei iki šiol“, – sako „Maxima LT“ Rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Pasak jos, pirmą kartą prekybos tinklas „Maxima“ tradiciniam žiemos išpardavimui specialiai užsakinėjo kokybiškas ir klientų poreikius atitinkančias prekes ir formuojant išparduodamų prekių asortimentą atsižvelgė į klientų poreikį. Iki šiol prekybininkams išpardavimai buvo skirti išparduoti prekes ir atlaisvinti parduotuvių lentynas naujo sezono prekėms.

„Maxima“ žiemos išpardavimo metu klientams siūlomos nuolaidos žiemos sezonu aktualioms prekėms, skirtoms šeimai, buičiai, namams. Nuolaidos pasiūlytos beveik 4 tūkst. įvairiausių prekių – indų, tekstilės, namų apyvokos reikmenų, smulkios buitinės technikos, net baldų.

Kaip įprasta dukart per metus vykstančių žiemos ar vasaros prekių išpardavimų metu, nuolaidos siekia net iki 60 procentų. Šių metų išpardavimo naujiena dar ir ta, kad klientams perkant populiariausią, „TOP“ vadinamą, savaitės prekę, kitai bus taikoma 75 proc. nuolaida. Išpardavimų metu nuolaidos taikomos ir maisto produktams. Tradiciškai kiekvieną akcijos savaitę klientams skelbiamos nuolaidos vis skirtingoms prekėms Didieji sezono prekių išpardavimai „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse vyksta du kartus per metus. Žiemos išpardavimas prasideda iškart po didžiųjų žiemos švenčių ir tęsiasi visą sausio mėnesį. Vasaros išpardavimas startuoja iškart po Joninių ir tęsiasi iki rugpjūčio pradžios.

Išpardavimų metu klientams siūloma tuo sezonu aktualių prekių, skirtų šeimai, buičiai, namams. Pavyzdžiui, žiemos išpardavimo metu siūlomos nuolaidos žiemos prekėms – žiemos sporto reikmenims, rogutėms ir kt., vasarą – tai, ko gali prireikti šiuo metu laiku. „Maxima“ parduotuvėse prasidėjęs žiemos išpardavimas, kurio šūkis – „Geros prekės – geros kainos“, truks iki vasario 10 dienos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.