„Nordea“ banke sutriko pervedimai – žmonės negauna pinigų

Bankas „Nordea“ pirmadienį sulaukė skambučių iš nepatenkintų klientų. Šie skundžiasi negalintys pervesti pinigų – lėšos nuskaitomos, tačiau gavėjo jos nepasiekia.

„Nordea“ banke – sutrikimai.
„Nordea“ banke – sutrikimai.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 8, 2016, 4:13 PM, atnaujinta Jun 8, 2017, 7:30 PM

„Aptarnavime sėdi mergaitės ir vis kartoja, kad yra sutrikimų – negalima įskaityti pinigų. Gal čia koks įsilaužimas į sistemas“? – lrytas.lt rašė skaitytojas, kurio siųsti pinigai taip pat užstrigo banko sistemoje.

Banko komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas Vaidotas Cucėnas lrytas.lt patvirtino, kad pirmadienį banke – sutrikimai. Dėl techninių nesklandumų pinigai užstringa sistemoje. Bankas klientams apie tai paskelbė ir oficialiai savo interneto svetainėje.

„Galimi nesklandumai, vykdant tarpvalstybinius mokėjimus. Informuojame, kad šiandieną gali vėluoti įeinantys ir išeinantys euro ir tarpvalstybiniai mokėjimai. Taip pat gali nesklandžiai veikti failų keityklos (eBank, Web Service). Atsiprašome už galimus nepatogumus, informuosime, kai nesklandumai bus pašalinti“, – skelbia bankas savo interneto svetainėje.

Vėliau paaiškėjo, kad sutiko ne tik tarpvalstybiniai, bet ir vietiniai atsiskaitymai.

V.Cucėnas teigė, kad tai sutrikimai nėra rimti, ir antradienį siųsti pinigai turėtų tikrai pasiekti sąskaitas.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.