„Uber“ susimovė – klientams turės išmokėti milijonus dolerių

Keleivių vežimo paslaugas

Pranešama, kad „Uber“ teikė paslaugą – mokestį už saugią kelionę už 2,3 JAV dolerio, bet netikrino vairuotojų,<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Pranešama, kad „Uber“ teikė paslaugą – mokestį už saugią kelionę už 2,3 JAV dolerio, bet netikrino vairuotojų,<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2016-02-12 08:38, atnaujinta 2017-06-08 08:35

Bendrovė patvirtino San Francisko teisme esanti pasirengusi atsakyti į ieškinį, susijusį su maždaug 25 mln. paslaugos vartotojų, naudojusių taksi paslaugas nuo 2013 m. sausio 1 d. – iki 2016 m. sausio 31 dienos.

Pranešama, kad „Uber“ teikė paslaugą „Safe Ride Fee“ (mokestis už saugią kelionę) už 2,3 JAV dolerio, bet netikrino vairuotojų, kaip kad buvo skelbta, nereikalavo iš jų pateikti pirštų atspaudus. Nuo šiol paslauga bus pervardinta „Booking Fee“ (mokestis už užsakymą).

Dabar teisėjas turės pritarti bendrovės pasiūlytam sprendimui. Tenka pažymėti, kad jeigu sprendimas bus teigiamas, išskaičiavus teismo išlaidas, paslaugos vartotojai gaus vos daugiau nei vieną dolerį.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.