Kitoks verslas: laiškas ant įsimintinos laikmenos – krūtinės

Uljanovsko (Rusija) verslininkai organizavo virtualių atvirukų kūrimo tarnybą, kuri 2015 metais jiems atnešė daugiau kaip 5 mln. rublių pajamų (Rusijos CB nustatytas rublio kursas vasario 27 d. – 1 euras = 82,97 rublio).

Klientas, pageidaujantias išsiųsti pranešimą, pasirenka svetainėje modelį, įveda savo elektroninio pašto adresą ir laiškelio tekstą, kurį norėtų matyti ant modelio krūtinės.<br>„Tittygram“ nuotr.
Klientas, pageidaujantias išsiųsti pranešimą, pasirenka svetainėje modelį, įveda savo elektroninio pašto adresą ir laiškelio tekstą, kurį norėtų matyti ant modelio krūtinės.<br>„Tittygram“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 27, 2016, 7:12 PM, atnaujinta Jun 6, 2017, 7:13 AM

2014 metų gruodį trys Uljanovsko bendrovės „X-Cart“ darbuotojai, kurie specializuojasi interneto parduotuvių kūrime, nusprendė pajuokauti ir iš to gauti asmeninės naudos. „Kada tu visą laiką dirbi, kurdamas sudėtingas svetaines, kažkuriuo metu kyla noras padaryti kažką paprasto ir suprantamo visiems, – pasakoja portalui „rbc.ru“ Vladimiras Gricenka, vienas iš projekto „Tittygram“ kūrėjų ir jo vadovas. – Taip kilo idėja pasiūlyti interneto vartotojams nusipirkti laiškutį ant įsimintinos laikmenos – moters ar vyro krūtinės“ V.Gricenkos partneriais tapo Sergejus Saveljevas ir Leonidas Didenko. Per nepilnus praėjusius metus (projektas startavo kovą) per „Tittygram“ buvo išsiųsta apie 6 tūkst. laiškučių.

Tarnybos darbo principas paprastas. Klientas, pageidaujantias išsiųsti pranešimą, pasirenka svetainėje modelį (iš dešimties merginų ir trijų vaikinų), įveda savo elektroninio pašto adresą ir laiškelio tekstą, kurį norėtų matyti ant modelio krūtinės.

Po to sumoka už paslaugą: 595 rublius už paslaugą „Ekspress“ (nuotrauka su projekto vandens ženklu) arba 1,5 tūkst. rublių (30 JAV dolerių užsienio klientams) už paslaugą „Premium“. Per valandą modelis užsirašo ant krūtinės pranešimą, fotografuojasi ir siunčia nuotrauką į „Tittygram“. „Mes patikriname tekstą, pažiūrime nuotraukos kokybę, jeigu viskas gerai – siunčiame klientui“, – pasakoja apie visą procesą „Tittygram“ V.Gricenka.

Už darbą modelis gauna nuo 150 rublių (dieną) iki 250 rublių (naktį) atlygį pagal „Ekspress“ tarifą ir 500 rublių – pagal „Premium“. „Modeliu gali tapti bet kuris norintis, – pažymi Gricenka. – Krūtinės dydis nėra svarbiausias dalykas, kur kas svarbiau tiesios rankos“.

2015 metų vasaros pabaigoje projektas, pasak V.Gricenkos, pradėjo atsipirkti, o metų pabaigoje pavyko visiškai susigrąžinti pradines investicijas – 2 mln. rublių. Anot Gricenkos, trims tarnybos steigėjams priklauso didžioji akcijų dalis , o „X-Cart“ – mažoji.

„Tittygram“ verslas labai sezoniškas.

„Didžiausia paklausa būna prieš šventes – Naujuosius metus ir Kalėdas, o per savaitę – penktadienį“, – pasakoja V.Gricenka.

„SimilarWeb“ duomenimis, pernai gruodį „Tittygram“ svetainę aplankė 110 tūkst. žmonių, kurie, pasak V.Gricenkos, užsisakė apie 500 pranešimų. Iš viso 2015 metais per šią tarnybą išsiųsta apie 6 tūkst. pranešimų, o „Tittygram“ įplaukos viršijo 5 mln. rublių. V.Gricenka tikisi, kad pritraukusi daugiau nuolatinių klientų „Tittygram“ 2016 metais išaugs trigubai. Projektui čia turi pagelbėti šventės – vasario 23-oji ir artėjanti kovo 8-oji, kurios startuojant projektui pernai metais jau buvo praėjusios.

„Apie 30 proc. klientų paslaugą perka pakartotinai, – pasakoja V.Gricenka. – Mes paleidome nuorodų programą ir taikome paslaugai 20 proc. nuolaidą, kurią dalijasi tarpusavyje senas ir naujas klientai“. Augti „Tittygram“ turi padėti ir naujas pasiūlymas ( nuo lapkričio mėnesio „Premium“ klientams) – laiškučiai ant užpakaliukų. „Dabar iki 70 proc. „Premium“ klientų renkasi šį variantą“, – prisipažįsta V.Gricenka.

„Tittygram“ statistika

5 mln. rub. – projekto pajamos 2015 metais;

6 tūkst. titigramų išsiųsta 2015 metais;

Moters krūtinė 7 kartus populiaresnė už vyro;

63 proc. titigramų užsako užsienyje gyvenantys klientai;

110 tūkst. lankytojų apsilankė svetainėje „Tittygram“ 2014 metų gruodį.

Šaltinis: kompanijos duomenys, ‚SimilarWeb“

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.